به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۳۳۳۰۶۰

حمله بی‌سابقه به افشاکننده سیسمونی قالیباف

حمله بی‌سابقه به افشاکننده سیسمونی قالیباف
گروه سیاسی: با وجود گذشت چند روز از افشا شدن سفر خانواده محمدباقر قالیباف رئیس مجلس به ترکیه، ولی همچنان این ماجرا در سطح افکار عمومی و فضای شبکه‌های اجتماعی داغ است.وحید اشتری، فعال توئیتری اصولگرا و کسی که ماجرای این سفر را برای اولین بار در توییتر منتشر کرد خبر داده بود که با پرس‌وجو مطلع شده که خانواده قالیباف در برگشت به ایران اضافه‌بار داشته‌اند.

در همین رابطه برخی روزنامه‌های صبح امروز در واکنش‌هایی متفاوت سعی کردند با انتقاد از این افشاگری موضوع را کوچک جلوه دهند.

روزنامه ایران، ارگان رسمی دولت در یادداشتی تحت عنوان «پشت پرده یک عملیات پیچیده» نوشت: انتشار این تحلیل‌‎ها در طیف کانال‎های ضد امنیتی، ضد انقلاب، حلقه انحرافی متظاهر به عدالتخواهی و وابسته به ائتلاف اشرافی مدعی اصلاحات و اعتدال، نشان می‎دهد هدف جنجال اخیر، فراتر از زدن قالیباف (به بهانه سفر دختر، داماد و همسر او به ترکیه) است.

روزنامه همشهری هم اینگونه واکنش نشان داد: چرا خوارج در هر نقطه تاریخ که باشند ویران‌کننده‌اند؟ پاسخ ساده است؛ چون در لباس جبهه حق، آلت دست و خاک راه دشمن می‌شوند.

روزنامه کیهان در بخشی از یک مقاله به دفاع از محمدباقر قالیباف پرداخت و نوشت:  کارغلط، غلط است و قابل دفاع نیست ولی چگونه است که غلط یک آقازاده چهل کلاغ است و آقازاده‌ای دیگر می‌تواند در عمرش هرغلطی بگوید و بکند؟ یکی قتل می‌کند و مقتول را توبیخ می‌کنند و یکی دیگر، باید به‌خاطر غلط بستگانش استعفا کند؟‌  ترفند «حواس پرت کردن» را هم از شیاطین آموخته‌اند. می‌خواهند مردم متوجه امور مهم‌تر نشوند.

۱۴۰۱/۰۲/۰۴ ۲۰:۴۳
رسوایی ,رسوایی است و با توجیه نمیتوان ان را شست. (386419)
۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ۰۲:۴۹
جایی که ارزشها عوض میشوند ...ها با ارزش میشوند.... (386433)
۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ۰۸:۳۹
شما هدفتان پرکردن حواس مردم از گرانی تورم وماستمالی کردن است (386435)
۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ۱۰:۱۷
چراهمیشه مردم بدهکارند به شما مگه چیکار کردین واسه مردم خیلی رو دارین به جای توجیه و ناچیز شمردن آین اشتباه عدر خواهی کنین از مردمیکه همیشه ادعا دارین واسشون (386439)
۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ۱۹:۰۳
به یزدان اگر ما خرد داشتیم
کجا این سرانجام بد داشتیم (386456)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها