به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : ۳۳۳۲۲۸

تایید شد؛ بایرن مونیخ به دنبال جذب پدیده هلندی

گروه ورزشی: حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، علاقه این باشگاه به جذب ستاره جوان آژاکس را تایید کرد.
تایید شد؛ بایرن مونیخ به دنبال جذب پدیده هلندی
رایان گراونبرخ در 16 سالگی به عنوان یک پدیده در ترکیب آژاکس ظهور کرد‌. او در سپتامبر 2018 به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شد که اولین بازی خود را مقابل آیندهوون انجام داده است.
این هافبک از آن زمان تاکنون خود را به عنوان یکی از اعضای کلیدی تیم بزرگسالان اریک تن هاخ معرفی کرده است و در این روند تحسین کنندگانی را از سراسر اروپا از جمله بایرن به خود جذب کرده است.
اخیراً گل گزارش داد که بایرن مونیخ پیشنهاد 25 میلیون یورویی خود را برای به خدمت گرفتن این ستاره جوان به آژاکس ارائه داده اما باشگاه هلندی 10 میلیون یورو بیشتر می‌خواهد. از طرفی ملی‌پوش هلندی نیز اخیرا اعلام کرد که از علاقه بایرن مطلع است و امکان انتقال تابستانی به این تیم آلمانی را رد نکرد.

در همین راستا اکنون حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، به شکل رسمی علاقه این باشگاه به پدیده هلندی را تایید کرده است. حمیدزیچ در مصاحبه ای با اسکای اسپورتس در این باره گفت: "او بازیکن خوبی است و ما در حال مذاکره هستیم. برای چنین انتقالی باید اتفاقات زیادی رخ دهد. این سخت است اما به طور کلی همه نقل و انتقالات دشوار هستند."
صالح حمیدزیچ همچنین در مورد شایعاتی که پیرامون جدایی سرژ گنابری از بایرن مونیخ مطرح می‌شود نیز گفت: "امیدوارم این اتفاق رخ ندهد زیرا او بازیکنی است که ما برایش ارزش قائل هستیم و هواداران هم برایش ارزش قائل هستند. امیدوارم او اینجا بماند زیرا به خوبی در تیم جا افتاده است."

برچسب ها: بایرن مونیخ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها