به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۳۳۳۳۵۳

امشب، جنگ 6 امتیازی برای صعود به لیگ برتر

گروه ورزشی: دو تیم مدعی برای صعود به لیگ برتر امشب در دیداری مستقیم به مصاف هم می‌روند.
امشب، جنگ 6 امتیازی برای صعود به لیگ برتر
حضور مس کرمان در نیمه‌نهایی جام حذفی باعث شد تا دیدار هفته بیست و ششم این تیم در لیگ یک برابر ملوان بندرانزلی به تعویق بیفتد و قرار است این مسابقه حساس میان دو تیم بالانشین جدول، امشب در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به انجام برسد.
ملوانی‌ها در صورت خروج با دست پر از کرمان می‌توانند خود را در یک‌قدمی صعود به لیگ برتر ببینند، چرا که شاگردان مازیار زارع 59 امتیازی می‌شوند و فاصله‌ای 13 امتیازی تا تیم سوم جدول پیدا می‌کنند و شانس‌شان برای صعود به لیگ برتر دوچندان می‌شود.
بعد از تساوی در بازی رفت در شرایطی که گل اول به سود مس به ثبت رسید، شاگردان حسین‌خانی علاقه‌مندند که امشب در خانه دست پر برابر حریف انزلی‌چی خود از میدان خارج شوند و بعد از ناکامی در جام حذفی و نرسیدن به فینال، حالا سودای صدرنشینی لیگ یک و صعود به لیگ برتر را در سر دارند.
مس کرمان در صورت پیروزی در مسابقه‌ی امشب، 54 امتیازی شده و در دو قدمی صدر جدول قرار می‌گیرد و این مسئله باعث شده تا حساسیت مسابقه‌ی امشب دوچندان شود.
گفتنی است که نبرد مس کرمان و ملوان بندرانزلی از ساعت 20 به میزبانی ورزشگاه شهید باهنر کرمان و در حضور تماشاگران کرمانی برگزار خواهد شد.
برچسب ها: فوتبال ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها