به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۳۳۳۳۵۷

فارغ‌التحصیلی نوجوان ۱۳ ساله از دانشگاه

فارغ‌التحصیلی نوجوان ۱۳ ساله از دانشگاه
گروه علمی: دانشگاه مینه سوتا آمریکا اعلام کرد که به زودی یکی از دانشجویان ۱۳ ساله این دانشگاه مدرک کارشناسی خود را دریافت می‌کند.به گزارش ایسنا،‌ این دانشجوی پسر ۱۳ ساله به زودی در رشته فیزیک با گرایش ریاضی از دانشگاه مینه سوتا فارغ‌التحصیل می‌شود.
 
"الیوت تانر"( Elliott Tanner) همزمان با فارغ‌التحصیلی و انجام تحقیقات، به همکلاسی‌های خود نیز تدریس می‌کند.این دانشجوی ۱۳ ساله قصد دارد در آینده یک فیزیکدان موثر و در نهایت استاد دانشگاه در رشته فیزیک شود.

الیوت تانر درباره رشته تحصیلی خود گفته است: من اشتیاقی باورنکردنی نسبت به رشته فیزیک دارم و مطالعه این رشته یکی از کارهای مورد علاقه من است.مادر الیوت در رابطه با پسرش اظهار کرد: فرزند من از ۳ سالگی شروع به خواندن کرده و از همان موقع انجام تمرینات ریاضی را آغاز کرده است.وی ادامه داد: الیوت پس از چند سال تحصیل در خانه و گذراندن دوره دبیرستان به مدت ۲ سال، از ۹ سالگی وارد کالج دانشگاه مینه سوتا شده است.

مادر الیوت افزود: افرادی که داستان زندگی الیوت را می‌شوند، می‌گویند که او کودکی نکرده و خیلی سریع بزرگ شده است. ولی واقعیت این است که الیوت خیلی بچه  است و تنها تفاوتش این است که در ساختمانی جداگانه مشغول به تحصیل است.الیوت علاوه بر اینکه در آستانه فارغ التحصیلی است، در مقطع دکتری فیزیک دانشگاه مینه سوتا نیز پذیرفته شده است. والدین او نیز به دنبال تامین هزینه‌های تحصیل او هستند و تاکنون موفق به دریافت کمک هزینه تحصیل یا بورسیه نبوده‌اند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها