به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۳۳۳۳۷۲

اولین خرید بزرگ رئال مادرید قطعی شد

گروه ورزشی: آنتونی رودیگر، مدافع جنگنده چلسی فصل بعد برای باشگاه رئال مادرید بازی خواهد کرد.
اولین خرید بزرگ رئال مادرید قطعی شد
آینده آنتونی رودیگر، ملی پوش آلمانی در ماه های اخیر در هاله ای از ابهام قرار داشته و در نهایت توماس توخل، سرمربی چلسی دیروز تایید کرد که این بازیکن در پایان قراردادش در فصل تابستان امسال استمفوردبریج را ترک خواهد کرد. حالا فابریتزیو رومانو در گزارشی مدعی شد آنتونی رودیگر 29 ساله برای پیوستن به رئال مادرید با قراردادی بلندمدت به توافق شفاهی با این باشگاه دست یافته و بدین ترتیب اولین خرید مهم کهکشانی ها در فصل تابستان قطعی شده است.



جزئیات نهایی به زودی مورد توافق قرار خواهد گرفت و رودیگر برای این انتقال به جمع بندی نهایی دست یافته است. حتی تیم پزشکی باشگاه رئال مادرید برای انجام آزمایشات راهی لندن شده و احتمالا به زودی این خبر به صورت رسمی از سوی باشگاه اسپانیایی اعلام خواهد شد. به نظر می رسد چلسی قصد دارد با ژوئل کنده، مدافع میانی سویا به عنوان جانشین آنتونی رودیگر برای فصل بعد به توافق برسد.
همین چند هفته قبل و در جریان نبرد تماشایی رئال مادرید و چلسی در لیگ قهرمانان در استادیوم سانتیاگو برنابئو، آنتونی رودیگر موفق به باز کردن دروازه تیم بعدی خود شد. اما گلزنی این مدافع باتجربه چلسی نیز منجر به نجات این تیم نشد و چلسی در خانه رئال مادرید با لیگ قهرمانان وداع کرد.
رئال مادرید تابستان سال گذشته داوید آلابا را به صورت رایگان از بایرن مونیخ جذب کرد و حالا این پروسه در مورد آنتونی رودیگر نیز تکرار خواهد شد. البته به نظر می رسد تابستان پر سر و صدایی در انتظار رئال مادرید باشد، این باشگاه احتمالا به زودی با کیلیان امباپه، فوق ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن نیز به توافق خواهد رسید. بارسلونا، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد نیز خواهان جذب رودیگر بودند، اما این بازیکن در نهایت ترجیح داد به پیشنهاد رئال مادرید پاسخ مثبت دهد.

برچسب ها: چلسی رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها