به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۳۳۳۳۹۳

مالکان PSG به مدیر جنجالی فرصت دادند

گروه ورزشی: ناصر الخلیفی از تغییرات مدیریت در پاریس جان سالم به در برده و در پاری سن ژرمن باقی خواهد ماند.
مالکان PSG به مدیر جنجالی فرصت دادند
به نظر مالکان قطری پاری سن ژرمن از نتایج این تیم در اروپا در فصل جاری و ناکامی در لیگ قهرمانان علیرغم سرمایه گذاری هنگفت خود ناامید هستند. به این علت قرار است اصلاحات بزرگی در این باشگاه در فصل تابستان صورت بگیرد و باید در انتظار تغییرات قابل توجهی باشیم، اما نشریه اکیپ مدعی شد ناصر الخلیفی در این میان سمت مدیریتی خود در پاری سن ژرمن را حفظ خواهد کرد.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی به زودی این باشگاه را ترک می کند و توافقات در مورد جدایی او در حال نهایی شده است. همچنین مدیر ورزشی تیم یعنی لئوناردو نیز در معرض برکناری بوده و ممکن است شغل خود را از دست بدهد. اما دوستی ناصر الخلیفی با امیر قطر و همچنین راه یافتن این مدیر قطری به یوفا بعد از اختلافات سال گذشته در مورد پروژه سوپرلیگ، باعث شد مالکان ساکن در قطر باز هم به ناصر الخلیفی اعتماد کرده و اجازه ادامه فعالیت او در پاری سن ژرمن را صادر کنند.
به نظر افرادی در قطر نیز به جایگاه ناصر الخلیفی چشم دوخته بودند و علاقه داشتن جانشین او شوند، اما فعلا این اتفاق رخ نخواهد داد و او در پاریس ماندنی است. پاری سن ژرمن در تابستان سال گذشته ستاره های بزرگی از جمله لیونل مسی را به خدمت گرفت، اما آنها باز هم در لیگ قهرمانان ناکام مانده و مغلوب رئال مادرید و کریم بنزما شدند.
برچسب ها: پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها