به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۳۳۳۴۵۲

تکذیب شد؛ قطری‌ها به دنبال خرید میلان نیستند

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد شایعه خرید باشگاه میلان توسط شیخ خلیفه بن حمد آل ثانی حقیقت ندارد.
تکذیب شد؛ قطری‌ها به دنبال خرید میلان نیستند
الیوت به‌عنوان مالک میلان در خصوص مالکیت این تیم با صندوق سرمایه گذاری بحرینی "اینوست‌کورپ" در حال مذاکره هستند و انتظار می‌رود در دو هفته آینده به توافق نهایی برسند.‌طبق خبرهای متعدد، "اینوست‌کورپ" می‌تواند با مبلغی در حدود یک میلیارد یورو باشگاه را خریداری کند.
برخی از هواداران میلان توئیتی از خلیفه بن حمد آل ثانی را به‌عنوان مدرک دیگری دال بر تحرکات برای تغییر مالکیت باشگاه به‌شمار آوردند، درحالی‌که شیخ قطر با "اینوست‌کورپ" مرتبط نیست و تنها یکی از اعضای خانواده سلطنتی آل ثانی قطر محسوب می‌شود.

او قبلاً نیز به اظهار نظر در خصوص سری‌آ پرداخته بود و شایعاتی در مورد علاقه او به خرید ناپولی مطرح بود. هرچند مذاکرات بین او و آئورلیو دی لورنتیس هرگز عملی نشد. به نظر می‌رسد علاقه او به فوتبال ایتالیا تنها دلیلی است که او شب گذشته به میلان اشاره کرد، زیرا اعضای خانواده او مذاکره‌ای با الیوت نداشته‌اند.
خانواده آل ثانی در گذشته به خرید میلان نزدیک شده بودند. ریپابلیک در سال 2018 در گزارشی مدعی شد که بن حمد آل ثانی در سال 2007 یک میلیارد یورو برای خرید باشگاه به سیلویو برلوسکونی پیشنهاد داده بود اما پیشنهاد او رد شد تا خانواده سلطنتی چند سال بعد پی‌اس‌جی را خریداری کنند.
او در مصاحبه‌ای با ایل جورنو در سال 2019 گفت: " من سری آ را دنبال می‌کنم، جایی که تیم‌های قدرتمندی مانند یوونتوس و میلان در آن حضور دارند. دو سال پیش به خرید اینتر نزدیک شدیم. علاقه به میلان را نه تکذیب می‌کنم و نه تایید می‌کنم زیرا من این نوع فعالیت‌ها را دنبال نمی‌کنم."
او مدعی شده بود میلان یک ارزش تاریخی و فرهنگی دارد و باید برای حفظ هویت آن بازسازی‌هایی انجام شود چرا که شهر موظف به حفظ میراث خود است.

با این حال، خانواده سلطنتی قطر با وجود علاقه قبلی خود و همچنین آخرین توییت خلیفه بن حمد آل ثانی، در حال حاضر با مالکان میلان مذاکره نمی‌کنند. با توجه به اینکه مذاکرات انحصاری بین الیوت و "اینوست‌کورپ" نیز در مراحل پایانی است، بعید است که آنها برای خرید باشگاه با این بنیاد بحرینی رقابت کنند.
برچسب ها: آث میلان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها