به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : ۳۳۳۴۵۳

بایرن عجله نکند؛ لواندوفسکی دیگر پیر شده!

گروه ورزشی: ستاره سابق تیم ملی آلمان رفتارهای اخیر رابرت لواندوفسکی را زیر سوال برد.
بایرن عجله نکند؛ لواندوفسکی دیگر پیر شده!
 بایرن مونیخ شنبه شب موفق شد به لطف گلزنی رابرت لواندوفسکی، ۳-۱ دورتموند را شکست بدهد و قهرمانی‌اش در رقابت‌های این فصل بوندس‌لیگا را قطعی کند.
به این‌ترتیب اکنون مهم‌ترین دغدغه هواداران این باشگاه شرایط این ستاره لهستانی است که در ماه‌های اخیر شایعات زیادی درباره آن منتشر شده است.
 

لواندوفسکی که تا تابستان ۲۰۲۳ با بایرن قرارداد دارد، هنوز برای تمدید قرارداد با مدیران این باشگاه باواریایی به توافق نرسیده است و حتی شایعاتی در مورد توافق او با بارسلونا منتشر شده است اما خود این ستاره لهستانی تاکید کرد که هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است.
او بعد از قطعی شدن قهرمانی بایرن گفت:« به‌زودی جلسه‌ای برگزار می‌شود اما هنوز اتفاق ویژه‌ای رخ نداده است. من هم باید بفهمم که چه اتفاقی قرار است بیفتد. شرایط برای من خیلی آسان نیست‌.» لواندوفسکی همچنین حاضر نشد به این سوال پاسخ بدهد که در بایرن خواهد ماند یا خیر.

 
دتمار هامان، ستاره سابق بایرن و تیم ملی آلمان از لواندوفسکی به‌خاطر تردید در تمدید قرارداد انتقاد کرد و گفت:« لواندوفسکی می‌گوید که شرایط برای او سخت شده است و می‌خواهم یک سوال از او بپرسم و آن اینکه چرا در ۵ سال قبل که با پیشنهادهای از رئال و سیتی همراه شد وضعیت برای او سخت نشد؟ گمانه زنی همواره درباره این بازیکن وجود داشته است با این حال او در ماندن شک نکرد. چرا امسال لواندوفسکی دچار شک و تردید شده است؟ به نظرم که او تنها به مصلحت خودش فکر می‌کند.»

هامان ادامه داد:« لواندوفسکی حتی از خوشحالی خود بعد از قهرمانی در بوندس‌لیگا صحبت نکرد. او با بایرن همه موفقیت‌های ممکن را به‌دست آورده است. لواندوفسکی سن و سال بالایی دارد و به همین خاطر باید باشگاه برای تمدید قرارداد او شتاب زده عمل نکند. طبیعی است که باشگاه بایرن نگران گلزنی یک مهاجم ۳۴ ساله باشد. کسی چه می‌داند او فصل بعد یا دو سال آینده چه تعداد گل به ثمر خواهد رساند؟»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها