به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۳۳۳۶۰۶
خاوی مارتینز:

کنترل گواردیولا روی تیمش بیشتر از کارلتو است

گروه ورزشی: خاوی مارتینز، ستاره سابق بایرن مونیخ، اظهاراتی را درباره تفاوت سبک کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا مطرح کرده است.
کنترل گواردیولا روی تیمش بیشتر از کارلتو است
منچسترسیتی امشب در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال مادرید باشد. 
این دو مربی از مربیان صاحب سبک در فوتبال اروپا به حساب می‌آیند و افتخارات بسیاری را در تیم‌هایشان به دست آورده‌اند. آنها حالا آماده هستند تا برای صعود به فینال لیگ قهرمانان این فصل روبروی یکدیگر قرار بگیرند. 
خاوی مارتینز که سابقه کار با هر دوی آنها را در بایرن مونیخ دارد در باره آنها به گاتزتا دلو اسپورت گفت:« آنها از نظر من بهترین نمایندگان نسل خودشان هستند. آنچلوتی تنها کسی است که از بین همه همکارانش همچنان در دنیای فوتبال حضور دارد. پپ هم یکی از بهترین مربیان نسل خودش در کنار لوییز انریکه، توماس توخل، مائوریسیو پوچتینو و یورگن کلوپ است.»
 

او درباره سبک بازی گواردیولا اظهار داشت:« پپ سبک خاصی از تحلیل فوتبال دارد. او می‌تواند اتفاقاتی که در زمین رخ می‌دهد را پیش‌بینی کند. شما می‌دانید باید چه کار کنید و حریف چه کاری خواهد کرد. این مزیت بسیار مهمی است. تاکتیک‌ها و طرح پرسینگ را به این اضافه کند و پپ تقریبا شکست ناپذیر می‌شود.»
این ستاره سابق بایرن با اشاره به تفاوت این دو مربی اضافه کرد:« من رابطه نزدیکی با او داشتم اما شرایط با کارلتو متفاوت بود. او مثل یک پدر است، بسیار به بازیکنانش اهمیت می‌دهد. پپ سختگیرتر است و تمرکز بیشتری روی آنالیز ویدیویی دارد. پپ کنترل بیشتری روی تیمش دارد. این اتفاق بزرگی نیست اما قابل توجه است.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها