به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۳۳۳۶۱۲
شیری: امیدوارم روزی ایران میزبان شود

پیشرفت پس از پرسپولیس؟ تمرکزم روی فولاد است

گروه ورزشی: مهدی شیری از سخت‌افزارهای خوب عربستان برای میزبانی می‌گوید و امیدوار است ایران نیز بتواند میزبانی چنین تورنمنت‌هایی را بگیرد.
پیشرفت پس از پرسپولیس؟ تمرکزم روی فولاد است
شیری یکی از خوب‌های فولاد در لیگ قهرمانان آسیا بود و حتی در تیم منتخب این هفته نیز جای گرفت. او که این روزها تحت فشار کمتری در فولاد بازی می‌کند گفت‌وگویی با میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر داشت.
*شرایط میزبانی عربستان برای تیم‌های مختلف و فولاد چطور بود؟ 
شیری: امیدوارم روزی برسد که ایران به چنین سخت افزارهایی دست پیدا کند و زمین، ورزشگاه و امکانات خوب باشد تا بتوانیم ما هم روزی میزبان رقابت‌های آسیایی باشیم. خداراشکر شرایط خوب است و اردوی خیلی خوبی داریم ولی مقداری بازی‌ ما تحت الشعاع رطوبت و دمای هوا قرار می‌گیرد؛ واقعا از نظر بدنی اذیت می‌شویم و در روند بعضی بازی‌ها تاثیر دارد.
*در مورد پیشرفتت بعد ز رفتن از پرسپوليس بگو؛ تو گل زدی و پاس گل دادی و شرایط متفاوتی را تجربه کردی. آمدن به فولاد چطور بود؟
شیری: خداراشکر می‌کنم. همه این‌ها لطف خدا بود و امیدوارم عملکردم را روز به روز بهتر کنم. در خدمت تیم فولاد هستم و فقط می‌توانم روز به روز تمرین و تمرکزم را بیش‌تر کنم تا بتوانم به بهترین شکل ممکن این فصل را به پایان برسانم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها