به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۳۳۳۶۱۳

تصمیم مسی مشخص شد؛ نه به بازگشت به بارسا!

گروه ورزشی: لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، تصمیمی برای بازگشت دوباره به بارسلونا ندارد.
تصمیم مسی مشخص شد؛ نه به بازگشت به بارسا!
لیونل مسی تابستان سال گذشته پس از سال‌ها حضور در بارسلونا از این تیم جدا شده و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن ملحق شد تا در لیگ فرانسه به میدان برود.
در طول یک سال حضور این بازیکن در پی اس جی، بارها بسیاری از منابع خبری اسپانیایی از تمایل باشگاه بارسا به جذب مجدد این بازیکن و تمایل خود او به حضور دوباره در نوکمپ خبر دادند. 
از سوی دیگر بازیکنان بسیاری از جمله دنی آلوس در طول چند هفته اخیر بارها و بارها درباره بازگشت این ستاره آرژانتینی به بارسا صحبت کرده و از او خواستند که به این موضوع فکر کند. 
اما حالا رسانه‌های آرژانتینی به نقل از نزدیکان این بازیکن اعلام کرده‌اند که مسی تصمیم دارد در یک سال باقی مانده از قراردادش با پی اس جی به حضور در این تیم ادامه دهد و هرگز تصمیمی برای بازگشت به بارسلونا یا آغاز جدیدی در تیم دیگری در ابتدای فصل آینده را در نظر نداشته است. 
مسی در اولین فصل حضورش در لیگ فرانسه موفق شد جام قهرمانی این رقابت‌ها را با پی اس جی به دست آورد. با این حال حذف دراماتیک این تیم از لیگ قهرمانان با قبول شکست برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، روزهای تلخی را برای این بازیکن رقم زد. 
 


سایت خبری آرژانتینی TyC اسپورت همچنین مدعی شده که این احتمال وجود دارد که مدیران پی اس جی از بند تمدید قرارداد این بازیکن برای یک سال بیشتر نیز استفاده کرده و در پایان فصل آینده قرارداد او را به مدت یک فصل دیگر تمدید کنند تا او همچنان به حضورش در پارک دو پرنس ادامه دهد. 
این در حالی است که مسی روزهای سختی را در چند هفته اخیر سپری کرده است. هواداران پاری سن ژرمن که انتظار داشتند جذب بازیکنانی چون او، سرخیو راموس، جانلوییجی دوناروما و اشرف حکیمی رویای آنها برای فتح لیگ قهرمانان را محقق کند، پس از حذف از مرحله یک هشتم این رقابت‌ها به شدت خشمگین شدند. 
آنها در اولین بازی پس از شکست برابر رئال مادرید تمامی بازیکنان پی اس جی جز کیلیان امباپه را هو کردند و شدت این اعتراضات به مسی و نیمار بیشتر بود. آنها حتی در بازی این هفته که با گلزنی مسی همراه بود و باعث مسجل شدن قهرمانی پی اس جی شد نیز به همین روند ادامه دادند و همین باعث شد که بسیاری مدعی شوند که این ملی‌پوش آرژانتینی از اتفاقات رخ داده و جو به وجود آمده چندان راضی نیست.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها