کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سفر فوری هالند برای دیدار با رایولا؛ مقصد مشخص شد؟

6 ارديبهشت 1401 ساعت 15:25

گروه ورزشی: ارلینگ هالند، ستاره نروژی، هنوز تصمیم نهایی خود را برای فصل آینده اعلام نکرده است.


هالند در چند ماه اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب دورتموند داشته و همین باعث شده که او به یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های نقل و انتقالاتی اروپا تبدیل شده و باشگاه‌های بزرگ بسیاری خواهان جذب او باشند. 
گفته می‌شود که سیتی برای امضای قرارداد با این بازیکن به توافق رسیده اما هنوز هیچ قراردادی به صورت رسمی به امضا نرسیده و او همچنان در حال بررسی شرایط است. 
قرارداد این بازیکن با دورتموند تا سال 2024 ادامه دارد اما بند فسخ 75 میلیون یورویی او در تابستان امسال فعال خواهد شد و همین باعث شده که باشگاه‌های بسیاری به صورت جدی و با توجه به این که این مبلغ در برابر درخشش او ناچیز به نظر می‌رسید به دنبال مذاکره با او باشند. 
 


حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت خبر داده که هالند پس از شکست بروسیا دورتموند برابر بایرن مونیخ که باعث مسجل شدن قهرمانی تیم حریف شد، سفری فوری به موناکو داشته تا با مینو رایولا، مدیر برنامه خودش، دیداری داشته باشد. 
این روزنامه همچنین روی این موضوع تاکید کرده که این اولین بار نیست که این بازیکن چنین سفری را انجام می‌دهد و به نظر می‌رسد که او برای بحث درباره بند فسخ و البته شرایط قراردادش با سیتی راهی این سفر شده است. 
پیش از این پپ گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضور هالند در ورزشگاه اتحاد حاضر به صحبت در این باره نشده و اعلام کرده بود که در حال حاضر تمایلی به فکر کردن و صحبت درباره اتفاقاتی که قرار است در فصل آینده رخ دهد ندارد.


کد مطلب: 333622

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/333622/سفر-فوری-هالند-دیدار-رایولا-مقصد-مشخص

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir