به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۳۳۳۶۲۳

ستاره مصری در آستانه ثبت رکورد جدید در CL

گروه ورزشی: محمد صلاح، مهاجم لیورپول، در یک قدمی رسیدن به رکوردی ارزشمند برای این تیم در لیگ قهرمانان است.
ستاره مصری در آستانه ثبت رکورد جدید در CL
لیورپول در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب به مصاف ویارئال خواهد رفت. 
صلاح یکی از بازیکنان کلیدی تیم یورگن کلوپ در طول رقابت‌های این فصل بوده و نقش مهمی را در حضور این تیم در کورس قهرمانی لیگ برتر با منچسترسیتی و همچنین صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان ایفا کرده است. 
این در حالی است که این بازیکن مصری موفق نشده در سه بازی اخیرش در این رقابت‌ها دروازه حریفان را باز کند اما با این حال در آستانه ثبت رکوردی جذاب قرار دارد که می‌تواند او را در کنار دو نفر از اسطوره‌های باشگاه چلسی و منچسترسیتی قرار دهد. 
 

این مهاجم لیورپول در حال حاضر تنها سه گل با رسیدن به رکورد دیدیه دروگبا و سرخیو آگوئرو در به ثمر رساندن بیشترین تعداد گل در لیگ قهرمانان برای یک تیم انگلیسی قرار دارد. این دو بازیکن هرکدام پیش از این موفق شده بودند 36 گل برای تیم‌هایشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان به ثمر برسانند. 
صلاح در فصل جاری رقابت‌های لیگ قهرمانان تا این جای کار موفق شده هشت گل برای لیورپول به ثمر رسانده و رکورد خودش برای این تیم را به مجموع 33 گل برساند. 
او پیش از این تنها در فصل 18-2017 موفق شده بود که تعداد گل‌های بیشتری نسبت به فصل جاری به ثمر برساند و رکوردش در آن زمان 10 گل و پنج پاس گل بود. 
با این حال او این فرصت را دارد که در دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی برابر ویارئال و فینال احتمالی برابر یکی از دو تیم منچسترسیتی یا رئال مادرید سه گل دیگر نیز وارد دروازه حریفان کرده و علاوه بر رسیدن به رکورد دروگبا و آگوئرو، بهترین رکورد خودش در یک فصل لیگ قهرمانان را نیز ارتقا دهد.
برچسب ها: محمد صلاح
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها