به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۳۳۳۶۲۴

توصیه فان باستن به تن‌هاخ: رونالدو را کنار نگذار!

گروه ورزشی: مارکو فان باستن، ستاره سابق هلند، معتقد است که اریک تن‌هاخ نباید کریستیانو رونالدو را از تیمش کنار بگذارد.
توصیه فان باستن به تن‌هاخ: رونالدو را کنار نگذار!
 باشگاه منچستریونایتد هفته گذشته اعلام کرد که اریک تن‌هاخ پس از پایان فصل جاری هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت. 
در طول این مدت شایعات زیادی مبنی بر عدم علاقه این مربی هلندی به استفاده از رونالدو به گوش رسید و او حتی در مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌های کشورش مدعی شد که حاضر نیست به بازیکنان بزرگ یونایتد مانند رونالدو باج بدهد و همه باید طبق خواسته‌های او پیش بروند. 
یونایتد این فصل روزهای بسیاری سختی را سپری کرد و همزمان شدن این شرایط با بازگشت رونالدو به اولدترافورد باعث شده که بسیاری این بازیکن را مقصر ناکامی‌های این تیم معرفی کنند. 
 

فان باستن در گفتگو با روندو شو در این باره اظهار داشت:«اگر رونالدو به همین روند مانند دیدار قبل (برابر نوریچ) ادامه داده و هر بازی دو یا سه گل بزند، نیازی به کنار گذاشتن او نیست. او بازیکنی است که سبک خودش را دارد اما تا زمانی که برای تیم مفید است باید جایگاهی هم در تیم داشته باشد.»
او با اشاره به شرایط سنی این بازیکن اضافه کرد:« تن‌هاخ باید بداند که نمی‌تواند توقعی را که از یک بازیکن 18 ساله دارد از رونالدو هم داشته باشد. البته که رونالدو هم باید به سختی کار کند اما من اطمینان دارم که او همین کار را در فصل آینده انجام خواهد داد چون من می‌توانم ببینم که تن‌هاخ تاثیر مثبتی روی او دارد و می‌تواند بازی‌ای را که می‌خواهد از این بازیکن پرتغالی بگیرد. توصیه من به تن‌هاخ این است که وقتی به آنجا رفتی به حرف رسانه‌ها گوش نده.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها