به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۳۳۳۶۲۵

همه شروط آنتونیو کونته برای مربیگری پی اس جی

گروه ورزشی: آنتونوی کونته که تا 2023 با تاتنهام قرارداد دارد، مهمترین گزینه جانشینی مائوریسیو پوچتینو در پی اس جی است. او برای این مهم شروطی تعیین کرده است.
همه شروط آنتونیو کونته برای مربیگری پی اس جی
شایعات در مورد مائوریسیو پوچتینو در حال تبدیل شدن به حقیقت است و به نظر می رسد این سرمربی در پایان فصل از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد. اگرچه آنها این هفته موفق به فتح لیگ یک فرانسه در فاصله چند هفته مانده به پایان فصل شدند، اما به نظر می رسد دوران حضور او در این باشگاه که در ژانویه 2021 آغاز شده بود، رو به پایان است. ناکامی این باشگاه در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان در این فصل جاری احتمالا نقش مهمی در تصمیم مدیران قطری باشگاه پاری سن ژرمن در قطع همکاری با پوچتینو داشته است. پاری سن ژرمن در شرایطی در این دوره مقابل رئال مادرید مغلوب شد که فاصله ای تا صعود به دور بعد نداشت، اما توفان کریم بنزما در برنابئو کار این تیم را تمام کرد.

 
نشریه لوپاریزین در گزارشی مدعی شد روند جدایی پوچتینو از پاری سن ژرمن در حال نهایی شدن بوده و فقط توافق مالی بین طرفین باقی مانده که به زودی انجام خواهد شد. با توجه به اینکه 12 ماه تا پایان قرارداد پوچتینو و کادر او باقی مانده، مبلغ غرامت 12.6 میلیون پوندی برای جدای این سرمربی آرژانتینی در نظر گرفته شده است.
جدی ترین گزینه جانشینی پوچتینو را آنتونیو کونته می دانند. کونته در اوایل نوامبر سال گذشته میلادی جانشین نونو اسپیریتو سانتو در تاتنهام شد و در طول 30 دیداری که هدایت تاتنهام را برعهده داشته موفق شده 17 پیروزی، سه تساوی و 10 شکست را در کارنامه‌اش به ثبت برساند. 
میانگین امتیازی او در 22 بازی لیگ برتر 1.91 امتیاز بوده و امیدوار است که بتواند این تیم را به رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر رسانده و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را برای آنها کسب کند. 
با این حال پیش از این صحبت‌هایی درباره نارضایتی این مربی ایتالیایی از شرایط این باشگاه به گوش رسیده بود و او حتی مدعی شده بود که تصمیمی برای ادامه حضور در این تیم ندارد. 


 
طبق ادعای رسانه های فرانسوی، کونته علاقه زیادی به حضور در پایتخت فرانسه و گرفتن جای مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت پی اس جی دارد و ظاهرا به صورت مخفیانه اطمینان بسیاری هم از این موضوع دارد. 
این مربی سابق اینتر مذاکراتی با مدیران پی اس جی داشته و به آنها اعلام کرده که دوست دارد روی نیمکت این تیم بنشیند و آنها نیز او را به فهرست مربیان مدنظرشان برای فصل آینده اضافه کرده‌اند.

 
در این رابطه مربی ایتالیایی چند شرط را نیز مطرح کرده است و در صورت تحقق آنها هدایت پاریس را برعهده خواهد گرفت. ابتدا اینکه او می خواند کنترل کاملی روی نقل و انتقالات داشته باشد و هر خرید و فروشی با نظارت مستقیم او انجام شود. دوم اینکه او دستمزدی 30 میلیون یورویی می خواهد یعنی 13 میلیون یورو بیش از دستمزد فعلی اش در تاتنهام.کونته همچنین عنوان کرده است که باید با تمام دستیاران فعلی او قرارداد امضا شود و مدیر ورزشی مورد اعتمادش نیز جانلوکا پتراکی است که زمانی مدیر ورزشی باشگاه آاس رم بود.
برچسب ها: کونته
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها