به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب : ۳۳۳۶۶۱

مشخصات ۵ گوشی میان رده تولیدکننده‌های برتر تلفن همراه

مشخصات ۵ گوشی میان رده تولیدکننده‌های برتر تلفن همراه
گروه فناوری:در این مطلب به مشخصات و ویژگی‌های چند گوشی موجود در بازار اشاره خواهد شد.
همه ما مشتاق مستطیل‌های کوچک هوشمند جیبمان هستیم. اکنون گوشی‌های هوشمند نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارند. اما همیشه انتخاب و خرید گوشی هوشمند عالی می‌تواند یک کار دشوار باشد. برای خرید یک گوشی هوشمند مناسب اول از همه باید مشخص کنید کدام سیستم عامل گوشی‌های هوشمند مورد پسند شما است؟ دوم چیزی که بسیار مهم است قیمت گوشی است که با توجه به بودجه خود باید گوشی ایده آل را انتخاب کنید. با این حال نگران نباشید ما در اینجا به شما چند گوشی هوشمند مناسب را به شما معرفی می‌کنیم.

Xiaomi Redmi Note ۱۱
گوشی‌های هوشمند پرچمدار بهتر و بهتر می‌شوند، اما به دلیل نوآوری‌های برتر، هزینه این گوشی‌ها نیز افزایش پیدا کرده است. پرداخت رقم های بالا برای آخرین گوشی‌های پرچمدار برای اکثر مصرف کنندگان کار ساده‌ای نیست، اما خوشبختانه گزینه‌های خوبی در بازار وجود دارد که علاوه بر داشتن کارایی‌های جدید و کاربردی قیمت مناسبی دارند. گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزی است.

این گوشی دارای دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی عریض، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی دیگر است. شیائومی ردمی نوت ۱۱ دارای نمایشگر ۶.۴۳ اینچی فول اچ دی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ است. شیائومی ردمی نوت ۱۱ با حافظه‌های داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت عرضه شده و همچنین دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ است.

OnePlus Nord CE ۲، ۵G
در حالی که OnePlus از گوشی‌های پرچمدار هم رده خود فاصله دارد، اما شرکت تایوانی همچنان در حال ارائه گوشی‌هایی با قیمت مناسب است که این بار OnePlus Nord CE ۲ با قابلیت ۵G به بازار عرضه شده است. OnePlus Nord CE مانند وان پلاس پرو از ویژگی‌های یک گوشی طراز اول برخوردار نیست، اما با داشتن نیمی از قیمت آن ویژگی‌های ارزشمندی دارد. این گوشی دارای یک نمایشگر AMOLED با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزی است. عمر باتری این گوشی ۲۴ ساعته بوده که رقم قابل توجهی محسوب می ‌شود. وان پلاس نورد دارای پردازنده مدیاتک است و از یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ بهره می برد. این گوشی دارای دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی عریض و ۲ مگاپیکسلی است که با اندروید ۱۱ به بازار عرضه شده و دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت است.

iPhone SE ۳ (۲۰۲۲)
با آیفون اس‌ای شما یک گوشی با ویژگی‌های برتر خواهید داشت. آیفون اس‌ای یکی از برترین گوشی‌های شرکت اپل به شمار می‌رود. این گوشی از پردازنده بیونیک A۱۵ بهره می‌برد. این همان ویژگی است که در آیفون ۱۳ نیز بکار رفته است. این بدان معنی است که با این گوشی عملکردی عالی در سطح گوشی‌های رده بالا را به دست می‌آورید. این گوشی دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با روزلوشن ۷۵۰ در ۱۳۳۴  بوده و حافظه داخلی آن بازه ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ را پوشش می دهد. گوشی آیفون اس‌ای با iOS۱۵ به بازار عرضه شده است.

Nokia G۵۰ ۵G
گوشی نوکیا جی ۵۰ یک گوشی سریع ۵G است که از پردازنده اسنپدارگون ۴۸۰ پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای باتری ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که باتری آن به راحتی می‌تواند دو روز دوام بیاورد. گوشی نوکیا جی ۵۰ دارای یک نمایشگر ۶.۸۲ اینچی با روزلوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ است. دوربین اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسل است. همچنین دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید، ۲ مگاپیکسلی عمیق و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. این گوشی با اندروید ۱۱ به بازار عرضه شده که قابلیت ارتقاء به اندروید ۱۲ را دارد.نوکیا جی ۵۰ به قابلیت حسگر اثر انگشت هم مجهز است.

Samsung Galaxy Z Flip۳ ۵G
گوشی‌های هوشمند تاشو شاید هنوز طرفداران خود را به دست نیاورده باشند، اما گوشی گلکسی زد فلیپ سه، یکی از محبوب ترین گوشی‌های تاشو است که برای خرید ارزش بررسی دارد. این گوشی از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند. دارای رتبه IP۶۸ ضد آب و ضد گرد و غبار است. همچنین از یک نمایشگر بادوام مقاوم آلومینومی سود می‌برد. گوشی گلکسی زد فلیپ سه از پردازنده اسنپدراگون کوالکام ۸۸۸ با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۲۶۴۰ در ۱۰۸۰ است.
گلکسی زد فلیپ سه دارای دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی عریض و ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و همچنین دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی است. این گوشی دارای حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت است و با اندروید ۱۱ به بازار عرضه شده که قابلیت ارتقاء به Android ۱۲ و  One UI ۴.۱ را دارد. همچنین این گوشی دارای قابلیت اثر انگشت است.
برچسب ها: گوشی هوشمند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها