به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ ساعت ۰۱:۴۶
کد مطلب : ۳۳۳۶۷۷
فرار موفق از اتحاد

سیتی 4-3 رئال، تیم آنچلوتی هفت جان دارد

گروه ورزشی: رئال مادرید در دیداری که سیتی برتری کاملی داشت با نتیجه خفیف 4-3 باخت تا سرنوشت تیم فینالیست به بازی برگشت کشیده شود.
سیتی 4-3 رئال، تیم آنچلوتی هفت جان دارد
امشب از دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان و در ورزشگاه اتحاد، منچسترسیتی میزبان رئال مادرید بود. سیتی دور قبل اتلتیکو را کنار زد و رئال هم با شکست چلسی به نیمه نهایی رسیده بود.


 

 
خیلی زود و دقیقه دوم بازی سیتی به گل رسید. ارسال زیبای ریاض محرز را کوین دی بروین با ضربه سری شیرجه ای وارد دروازه رئال کرد تا میزبان خیلی زود پیش بیفتد.

 
سیتی پس از گل نیز کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و دقیقه 11 حساب کار را 2-0 کرد. این بار ارسال دی بروین با اشتباه مسلم داوید آلابا همراه شد تا توپ درون محوطه جریمه به گابریل ژسوس برسد. ستاره برزیلی هم با یک بغل پای دقیق، تیبو کورتوا را مغلوب کرد و توپ را به تور چسباند.

 
دقیقه 26 ریاض محرز در موقعیت عالی و با خودخواهی اقدام به شوتزنی کرد که توپ به تور کنار دروازه برخورد کرد. در ادامه، ضربه سر داوید آلابا با اختلافی اندک از کنار تیر عمودی به بیرون رفت و این تک موقعت جدی رئال در 30 دقیقه نخست بود.

 
کمی بعد شوت پای چپ زینچنکو با اختلاف اندکی راهی اوت شد تا حساب کار 2-0 بماند. رئال مادرید در دومین موقعیت جدی خود به گل رسید.
دقیقه 33 ارسال فرلاند مندی را کریم بنزما از دورن محوطه جریمه با بفل پای چپ و در حالی که با مدافع سیتی درگیر بود به تور چسباند تا رئال فاصله را به یک گل کاهش دهد. این گل شماره 13 بنزما در لیگ قهرمانان بود.
سه دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که ریاض محرز روی اشتباه عجیب ادر میلیتائو با کورتوا تک به تک شد ولی ضربه او به تیر برخورد کرد و در ریباند فیل فودن توپ را به بدن کارواخال کوبید.

 
سیتی دقیقه 53 به گل سوم رسید. ارسال از راست زیبای فرناندینیو را فودن با ضربه سر درون دروازه جای داد تا حساب کار 3-1 شود.

 

 

 
این گل دو دقیقه بعد پاسخ داده شد. وینیسیوس از سمت راست با یک فریب بدن، فرناندینیو را مات کرد و از میانه زمین با سرعتی باورنکردنی خود را به درون محوطه جریمه رساند. وینی با یک ضربه دقیق توپ را به کنج مخالف زد تا فاصله بازهم به یک گل کاهش پیدا کند.
دقیقه 73 بازی سیتی به گل چهارم رسید. کوین دی بروینه بیرون محوطه جریمه توسط تونی کروس سرنگون شد و همه به هوای اعلام خطای ایستادند ولی داور آوانتاژ داد. برناردو که صاحب توپ شده بود، با یک شوت سهمگین پای چپ برای بار چهارم دروازه رئال را گشود.

 

 
رئال مادرید یک بار دیگر به گل سیتی واکنش نشان داد. این بار برخورد توپ به دست آیمریک لاپورت را داور پنالتی گرفت. کریم پشت توپ ایستاد و با یک ضربه چیپ استادانه دومین گل خود و سومین گل رئال را به ثمر رساند.
در نهایت این بازی زیبا و پرگل با برتری 4-3 سیتی تمام شد و همه چیز به بازی برگشت کشید.
خلاصه ی این دیدار جذاب را تماشا کنید: 

...
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها