به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۳۳۳۶۹۹

بازیگران‌ زن ایرانی‌ که به‌طور‌ طبیعی‌ زیبا هستند/تصاویر

بازیگران‌ زن ایرانی‌ که به‌طور‌ طبیعی‌ زیبا هستند/تصاویر
گروه فرهنگی: اکثر مخاطبان سینما و تلویزیون و افرادی که اخبار بازیگران را دنبال می کنند، معتقدند زیبایی بیشتر بازیگران زن ایرانی، با انجام برخی جراحی های زیبایی مد روز بدست آمده است و آنها نمیتوانند به شکل طبیعی این زیبایی و جذابیت را داشته باشند.ما هم با این افراد تا حدودی موافقیم و طبق آنچه برخی از بازیگران طبق سلیقه ی شخصی خود جراحی هایی داشته اند اما این مسئله در مورد همه  بازیگران صدق نمیکند و هستند خانم های هنرپیشه ای که کاملا نچرال یا همان طبیعی جذاب اند.

پریناز ایزدیار

پریناز، یکی از بازیگرانی است که به دفعات سلفی های بدون آرایش در صفحه شخصی خود منتشر کرده است. کمی سرچ در اینستاگرام پریناز ایزدیار شما را کاملا متوجه طبیعی بودن زیبایی اش خواهد کرد.بازیگر نقش شیرین سریال شهرزاد و سمیه در ابد و یک روز که این روزها با بازی در سریال جیران حسن فتحی در نمایش خانگی حضور دارد جزو هنرپیشه هایی است که دنبال کنندگانش بارها و بارها به زیبایی چهره ی طبیعی او اشاره کرده اند.

افسانه پاکرو

در مورد افسانه پاکرو که بیشتر ما او را با فیلم رویای خیس به کارگردانی پوران درخشنده شناختیم، چهره ی زیبای کاملا طبیعی دارد که یکی دیگر از بازیگر زن ایرانی است که به دلیل داشتن صورت طبیعی و بدون عمل زیبایی در این لیست قرار گرفته است.


مهتاب کرامتی
مهتاب کرامتی که بیشتر ایرانیان داخل و خارج از کشور او را یکی از ملکه های زیبایی ایران می نامند، چهره ای دلنشین و درعین سادگی جذاب دارد. بازیگر سریال به یاد ماندنی مردان آجلس با انتشار تصاویری در اینستاگرامش که مربوط به حضورش در شوی لباس جورجیو آرمانی و در کنار نیکول کیدمن بود، بیش از پیش زیبایی طبیعی خود را به رخ کشید.


میترا حجار
زیبای طبیعی یا همان نچرال بیوتی بعدی این لیست، میترا حجار دوست داشتنی است که به دلیل گیاه‌خوار بودنش، چهره و سن واقعی او همخوانی چندانی ندارند. ممکن است یکی از دلایل اصلی زیبایی چهره ی بازیگر نقش مهشید در سریال جزیره، همین تغذیه و اصول فوق‌العاده سالم سبک زندگی اش باشد.

لیندا کیانی

لیندا کیانی، بازیگر نقش فرزانه سریال دلدادگان منوچهر هادی و آثار برتر و البته پرتعداد در سینما و تلویزیون هم به عوان یکی از نچرال بیوتی های گروه بازیگران زن ایرانی شناخته می شود.

بهاره کیان افشار
بازیگر سریال می خواهم زنده بمانم، دیگر بازیگری است که برخی از مخاطبان او را ملکه زیبایی طبیعی میخوانند. او جزو معدو چهره های معروف سینما و تلویزیون است که تا به حال و فعلا حتی اقدام به تزریق بوتاکس هم نکرده.
بهاره کیان افشار جزو بازیگران پرکاری است که سریال گل شیفته، عاشقانه، نوار زرد، فیلم ماهورا، رویای سهراب، پسرکشی و…را در کارنامه هنری خود دارد.

ترانه علیدوستی
ترانه علیدوستی، بازیگر نقش های اصلی سریال شهرزاد و فیلم فروشنده اصغر فرهادی پای ثابت این نوع مطالب است و نمیتوان او را در لیست بازیگرانی که عمل زیبایی انجاl نداده اند قرار نداد.

لیلا حاتمی
لیلا حاتمی بازیگر فیلم های محبوبی همچون جدایی نادر از سیمین و رگ خواب که محبوبیت خاصی میان مخاطبان خارج از ایران نیز دارد، با چهره ای خاص و دوست داشتنی و البته کاملا نچرال هنرنمایی می کند و فعلا اعتقادی به انجام جراحی های زیبایی ندارد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها