به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۸ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۳۳۳۸۵۸
قطری‌ها به هم خوردند‌، نور و قایدی به الهلال

فولاد - الفیصلی ؛ قرعه خوب فولاد در پلی‌آف لیگ قهرمانان

گروه ورزشی: با پایان مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های راه یافته به دور بعد حریفان خود را شناختند.
فولاد - الفیصلی ؛ قرعه خوب فولاد در پلی‌آف لیگ قهرمانان
مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به پایان رسید و چهره هشت تیم راه یافته به دور یک‌هشتم نهایی نیز مشخص شد. اکنون این مسابقات با وقفه طولانی 10 ماهه‌ای همراه خواهد شد و تیم‌ها پس از پایان رقابت‌های جام جهانی، به مصاف هم خواهند رفت.
از گروه A این پیکارها، صعود الهلال از پیش قطعی شده بود و این تیم به دنبال حفظ صدرنشینی بود. هر چند که مدافع عنوان قهرمانی در روز پایانی نخستین شکست خود را با 2 گل برابر الریان ‌تجربه کرد اما به دلیل عملکرد بهتر در دیدار رو در رو مقابل این تیم قطری (برتری 3 بر صفر) به‌عنوان صدرنشین راهی دور بعد شد.
در گروه B نیز الشباب تنها تیم صعود کننده به دور بعد بود چرا که تیم دوم این گروه یعنی بمبئی سیتی امتیازات لازم را به‌دست نیاورد. از گروه C نیز فولاد به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد و شباب الاهلی نیز با قرار گرفتن در رتبه دوم، توانست در میان برترین تیم‌های دوم گروه‌ها قرار گرفته و به دور بعد راه یابد.
در گروه D نیز هیچ کدام از دو تیم سپاهان و التعاون نتیجه مناسبی را کسب نکردند و با شکست در روز آخر از دور مسابقات کنار رفتند و الدحیل به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد. و سرانجام اینکه در گروه E الفیصلی و نسف قرشی با کسب 9 امتیاز به دور بعد راه یافتند. از آنجایی که الفیصلی در دو بازی رو در رو برابر تیم ازبکی عملکرد بهتری داشت، به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد.
بدین‌ترتیب در مرحله یک‌هشتم نهایی تیم‌ها بدین صورت به مصاف هم خواهند رفت:
الهلال عربستان – شباب الاهلی امارات
الشباب عربستان – نسف قرشی ازبکستان
الفیصلی عربستان – فولاد ایران
الدحیل قطر – الریان قطر
دیدارهای این مرحله در روزهای 4 و 5 بهمن برگزار می‌شود. چنانچه مسابقات به‌صورت متمرکز برگزار نشود، هر سه تیم عربستانی به‌همراه الدحیل میزبان دیدارهایشان خواهند بود و فولاد باید در زمین الفیصلی به مصاف این تیم برود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها