کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یونایتد - چلسی؛ نبردی برای خروج از بحران

8 ارديبهشت 1401 ساعت 15:00

گروه ورزشی: دو تیم منچستریونایتد و چلسی امشب در دیداری حساس و جذاب به میدان خواهند رفت.


منچستر یونایتد همچنان امیدوار است که سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. آنها در بازی امشب خود در لیگ برتر میزبان چلسی هستند. یونایتد هفته گذشته در خانه با نتیجه سه بر یک به آرسنال باخت و تیم توماس توخل هم با گلی دیرهنگام وستهم را برد.
برخی بر این باور بودند که خوشبینی حاصل از آمدن اریک تن‌هاخ باعث می‌شود بازیکنان منچستریونایتد روحیه بگیرند تا خود را به او نشان دهند، اما یونایتد بار دیگر برابر یک رقیب مستقیم کسب سهمیه، یعنی آرسنال شکست خورد. این تیم از ابتدای ماه جاری میلادی، از 15 امتیاز ممکن تنها 4 امتیاز کسب کرده و در چهار بازی اخیر، سه بار باخته است. به این ترتیب آنها شاید حتی به هیچ رقابت اروپایی‌ای هم راه پیدا نکنند.
گفته می‌شود رالف رانگنیک کنترل رختکن یونایتد را از دست داده است. اما این تیم در هفت بازی اخیر خانگی خود در لیگ برتر شکستی نخورده است. آنها در این دیدارها به‌صورت یکی در میان برده و مساوی کرده‌اند. از زمان لوییس فان‌خال در سال 2015 هم نشده که این تیم سه شکست پیاپی در لیگ برتر را تجربه کند.
 

چلسی هم در هفته‌های اخیر برابر آرسنال شکست پرگلی را متحمل شد. در بازی برابر وستهم نیز جورجینیو، بازیکن این تیم یک پنالتی را به شیوه خاص خود زد و پنالتی او باز هم گل نشد. اما سرانجام، کریستین پولیشیچ در دقیقه 90 گلی زد که برد یک بر صفر را به ارمغان آورد.
اگر چلسی، یونایتد را ببرد، فاصله را با آرسنال در رده چهارم جدول به هشت امتیاز افزایش خواهد داد. چلسی در دیدارهای پیش رو تا پایان فصل، با لیدز یونایتد، اورتون، لسترسیتی، ولوز و واتفورد بازی خواهد کرد.
البته چلسی در فینال جام حذفی هم باید به میدان برود. آنها در 9 بازی اخیر خارج از خانه خود در تمامی رقابت‌ها پیروز شده‌اند، از جمله در چهار دیدار در لیگ برتر.
بازی رفت دو تیم، که در آن مایکل کریک مربی یونایتد بود، در استمفورد بریج با تساوی یک - یک به پایان رسید. آن بازی باعث شد روند پیروز نشدن چلسی مقابل یونایتد به هشت بازی برسد. آخرین باری که چلسی، یونایتد را برده به سال 2017 و پیروزی یک بر صفر برمی‌گردد. همچنین چلسی 9 سال است که در اولدترافورد پیروز نشده است.
 

خبر خوب برای من‌یونایتد این بود که رافائل واران به میادین برگشت. اما پل پوگبا، ادینسون کاوانی و لوک شاو همچنان مصدوم هستند. به نظر می‌رسد که شاو دیگر برای یونایتد بازی نخواهد کرد.
این امید وجود دارد که فرد از مشکل مفصل لگن رهایی یابد و به لیست تیم راه پیدا کند. همچنین هری مگوایر که اخیراً تهدید کرده بودند خانه‌اش را بمب‌گذاری می‌کنند، احتمالاً به ترکیب برمی‌گردد.
جسی لینگارد و خوان ماتا امیدوارند برونو فرناندس که در دیدارهای اخیر ضعیف ظاهر شده را از ترکیب کنار بزنند، هر چند که شاید رانگنیک همچنان به فرناندس اعتماد کند. الکس تلس هم که روی دو گل آرسنال مقصر بود، احتمالاً همچنان در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد، چرا که شاو مصدوم است.
در چلسی هم بن چیلول و کالوم هادسون-اودوی مصدومان بلندمدت هستند و مشکل مچ پای متئو کواچیچ هم هنوز خوب نشده است. آندریاس کریستنسن در دیدار با وستهم به‌دلیل مشکل شکم غایب بود اما این ‌بار می‌تواند در لیست تیم باشد. آنتونیو رودیگر و ریس جیمز هم احتمالاً به ترکیب برمی‌گردند.
توخل احتمالاً استفاده از سیستم چرخشی را به دیدار با اورتون محول خواهد کرد. اما پولیشیچ ممکن است به ترکیب اضافه شود.


کد مطلب: 333863

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/333863/یونایتد-چلسی-نبردی-خروج-بحران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir