به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۸ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۳۳۳۸۷۶

درخشش ستاره سنگالی؛ مانه به رکورد دروگبا رسید

گروه ورزشی: سادیو مانه، ستاره لیورپول، شب گذشته بار دیگر نمایش درخشانی در ترکیب این تیم ارائه کرد.
درخشش ستاره سنگالی؛ مانه به رکورد دروگبا رسید
لیورپول شب گذشته در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف ویارئال رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
جوردن هندرسون روی گل اول تیمش تاثیرگذار بود، چرا که سانتر او با برخورد به بازیکن ویارئال منحرف شده و وارد دروازه این تیم شد. طولی نکشید که سادیو مانه نیز گل دوم این بازی را به ثمر رساند تا خیال لیورپول از بابت پیروزی در بازی رفت راحت شده باشد. 
مانه که در چند هفته اخیر عملکرد خوبی در ترکیب تیم یورگن کلوپ داشته با تک گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند موفق شد به رکورد یکی از ستاره‌های آفریقایی حاضر در لیگ قهرمانان دست پیدا کند. 
این مهاجم سنگالی حالا در کنار دیدیه دروگبا، ستاره ساحل عاجلی سابق چلسی، بیشترین تعداد گل زده یک بازیکن آفریقایی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان را به ثمر رسانده است. 
 

دروگبا پیش از این در سال 2012 موفق شد به همراه چلسی جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر ببرد و در 46 دیداری که با این تیم در مراحل حذفی انجام داد 14 گل برای آنها به ثمر رساند که یکی از آنها در دیدار فینال برابر بایرن مونیخ که با قهرمانی این تیم به پایان رسید. 
مانه حالا موفق شد با رکورد این بازیکن برابری کند اما در حالی این رکورد را به ثبت رسانده که 21 بازی کمتر از دروگبا انجام داده است. 
این ستاره لیورپول تنها 25 بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و حالا 14 گل در این رقابت‌ها را به نام خودش ثبت کرده که میانگین یک گل در هر 1.8 بازی را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که او خیلی زود از دروگبا عبور کرده و به تنهایی عنوان بهترین گلزن آفریقایی مراحل حذفی لیگ قهرمانان را از آن خود می‌کند.
برچسب ها: سادیو مانه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها