به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۸ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۳۳۳۸۸۶

بازگشت مواد محترقه به ورزشگاه‌های ایران

گروه ورزشی: بعد از سال‌ها شاهد ترکاندن نارنجک در ورزشگاه آزادی بودیم.
بازگشت مواد محترقه به ورزشگاه‌های ایران
در سال‌های نه‌چندان دور انفجار نارنجک از سوی هواداران در ورزشگاه‌های ایران یک امر کاملا طبیعی بود؛ در این خصوص اما جرایم در نظر گرفته شده از سوی کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال و حتی محرومیت‌هایی که در چند نوبت کنفدراسیون فوتبال آسیا به‌خاطر این حرکت در لیگ قهرمانان برای هواداران ایرانی در نظر گرفت باعث شد مدت‌ها از نارنجک در ورزشگاه‌ها خبری نباشد.
با بازگشت هواداران فوتبال به ورزشگاه‌ها طی یکی دو ماه اخیر هم مواد محترقه‌ای منفجر نشد تا اینکه دیشب در جریان بازی فینال حذفی دوباره شاهد این اتفاق تلخ بودیم. 
در دقایق پایانی مسابقه و وقتی ضربه سر پوریا آریا بازیکن آلومینیوم به شکلی عجیب وارد دروازه نساجی نشد و گل تساوی به ثمر نرسید، از سکوی هواداران تیم اراک یک نارنجک دست ساز به سمت جایگاهی رفت که عکاسان نشسته بودند و در پشت تابلوهای تبلیغاتی دروازه جنوبی منفجر شد.
انفجار مواد محترقه مساله‌ای بود که تقریبا در ورزشگاه‌ها آن را فراموش کرده بودیم اما دیشب دوباره تکرار شد. این در حالی بود که شورای تامین استان تهران تمهیدات ویژه‌ای را برای ورود تماشاگران در نظر گرفته بود.
مسئولان یگان ویژه سخت گیری‌های زیادی در بازی دیروز برای عدم ورود وسایل مختلف به ورزشگاه انجام دادند و حتی سیگار کشیدن هم در ورزشگاه ممنوع بود. با این حال یک نارنجک دست ساز به داخل ورزشگاه برده شد و در ثانیه‌های پایانی کنار زمین صدا و انفجار عجیبی به‌وجود آورد.
برچسب ها: جام حذفی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها