به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۸ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۳۳۳۸۸۷

حضور متراکم هواداران نساجی به یاد تراکتور

گروه ورزشی: هواداران نساجی با حضور پرشور خود صحنه های جالبی را در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند.
حضور متراکم هواداران نساجی به یاد تراکتور
چهارشنبه، ورزشگاه آزادی شب متفاوتی را تجربه کرد؛ جایی که خبری از هواداران استقلال و پرسپولیس نبود، هواداران دو تیم شهرستانی با وجود محدودیت های موجود در بحث ورود تماشاگران به ورزشگاه ها، سکوهای بسیاری را پر کردند و در نهایت بخش قرمز ورزشگاه جشن قهرمانی را برپا کرد.
مساله مهم بازی فینال حذفی حضور پرشور هواداران نساجی در ورزشگاه آزادی بود. نساجی چی ها که ساعت ها از شمال کشور مسافت 235 کیلومتری تا تهران را طی کردند و خود را به آزادی رساندند، با تراکم عجیبی روی صندلی های ورزشگاه نشستند و به تشویق تیم خود پرداختند.
هواداران نساجی همه جایگاه هایی که بر اساس مصوبه شورای تامین استان تهران در اختیارشان قرار گرفته بود را پر کردند و به قول معروف اجازه ندادند جای سوزن انداختن بین شان خالی باشد.
اینکه هواداران یک تیم شهرستانی بتوانند چنین حضور متراکم و پرشوری در ورزشگاه آزادی داشته باشند را پیش از این فقط از سوی هواداران تراکتور دیده بودیم. چند سال قبل هواداران تراکتور در یک مسابقه با استقلال پرشور بودنشان را به حد اعلا نشان دادند و البته که چند بار دیگر هم شاهد حضور پرتعداد آنها در آزادی بودیم.
با این حال دیشب هواداران نساجی یاد تراکتوری ها را در آزادی زنده کردند و با این تراکم جمعیت نشان دادند که چقدر تیم محبوب شمال کشور را دوست دارند.
برچسب ها: نساجی مازندران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها