به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۸
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۳۳۳۹۳

لغو نمايش يک فيلم در دانشگاه تهران

گروه فرهنگ و هنر: مایش فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به کارگردانی روح‌الله حجازی در دانشگاه تهران لغو شد.
لغو نمايش يک فيلم در دانشگاه تهران
مجری طرح برگزاری مراسم نمایش فیلم منتخب جشنواره‌ی فیلم فجر در دانشگاه تهران  درباره‌ی علت به نمایش درنیامدن این فیلم گفت: من و آقای علی محمدی(دستیار آقای حجازی) روز قبل، نمایش فیلم را تست کامل کردیم و بدون هیچ مشکلی پخش شد اما امروز (4 اسفند ماه) بعد از حضور دانشجویان در تالار دانشکده ادبیات و روشن کردن دستگاه پروجکشن، متوجه شدیم که لامپ دستگاه سوخته است.

رضا میر مهرابی ضمن عذرخواهی از عوامل فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» که در این برنامه حضور داشتند ادامه داد: هدف من و دوستانم این است تا ضمن جلب نظر کارگردان و تهیه کننده این فیلم، بتوانیم سانس فوق العاده برای پخش آن جایگزین کنیم. او افزود: به مناسبت هفته‌ی «هنر هفتم» تصمیم گرفتیم که 7 فیلم جشنواره فجر را در دانشگاه تهران به نمایش بگذاریم که متاسفانه امکانش فراهم نشد تا سه فیلم دیگر را نمایش دهیم بنابراین 4 فیلم را نمایش می‌دهیم.

مجری طرح هفته«هنر هفتم» تصریح کرد: ان‌ شاالله مشکل بوجود آمده تا عصر امروز برطرف می‌شود تا در روز‌های آینده سه فیلم «شیار 143» ، «آذر، شهدخت.....»، و «خط ویژه» به نمایش درآمد. در نمایش «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» هنگامه قاضیانی، روح الله حجازی، هادی علی محمدی حضور داشتند و قرار بود نشست نقد و بررسی آن برگزار شود که به دلیل نقص فنی در نمایش این فیلم، نشست هم برگزار نشد.
مرجع : ايسنا