کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقادات اصولگرایان از دولت، جنگ زرگری است

9 ارديبهشت 1401 ساعت 13:54


گروه سیاسی: نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: انتقاد نمایندگان و جریان اصولگرایی از رئیسی یک جنگ زرگری است چرا که می‌گویند با توجه به انتخابات مجلس پیش رو باید حرف‌هایی بزنیم که رای بیاوریم.
به گزارش ایلنا، ناصر قوامی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی درباره این‌که مطرح می‌شود انتقادات این‌ روزهای نمایندگان مجلس برای شرکت در انتخابات سال آینده مجلس و مبرا کردن خودشان از شرایط به وجود آمده کشور است، گفت: در حال حاضر مردم آنچنان رغبتی به انتخابات ندارند و همانطور که مشاهده کردید در دوران انتخابات ریاست جمهوری که با انتخابات شوراهای شهر و روستا هم برگزار می‌شد و در روستاها اکثریت مردم هم در این انتخابات شرکت می‌کنند، ۵۲ درصد مردم مشارکت نکردند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ممکن است در انتخابات مجلس سال آینده هم وضع از این بدتر شود چراکه مردم دیگر اعتمادی به مسئولان ندارند و گمان می‌کنند انتخاب‌شان مشکلی را حل نخواهد کرد. انتخابات ریاست جمهوری که آن همه کف و سوت برای برگزاریش زدند در انتها چگونه شد؟این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مشاهده کردیم برنج که یکی از خوراکی های عامه مردم است قیمتش از ۲۵ الی ۲۶ هزار تومان به نزدیک ۱۰۰ هزار تومان رسید و امروز هم خودشان اعتراف کردند ۹۰ درصد قدرت خرید برنج ایرانی را ندارند و برنج خارجی هم متاسفانه قیمتش چندین برابر شده است.

وی افزود: گرانی متاسفانه سرسام‌آور شده است و تورم بالای ۴۰ درصد است و در حال حاضر نمایندگان و یا آقای قالیباف می‌گویند گرانی‌ها طوری شدند که قابل دفاع نیست، باید به ایشان گفت شما حدود ۳۰ سال در رأس کار هستید؛ چه کسی باید گرانی‌ها را حل کند؟ بله امروز انتخابات نزدیک است و این دوستان  برای انتخابات این شعارها را می‌دهند در صورتی که مردم گول این حرف‌های ضد و نقیض نمی‌خورند و خسته شده‌اند.

قوامی درخصوص این‌که باتوجه به انتقادات بخشی از جریان اصولگرایی از آقای رئیسی گمانه‌زنی‌هایی مطرح است که شاید در انتخابات ریاست‌جمهوری بعد اصولگرایان شخص دیگر را جای وی معرفی کنند و مانند انتخابات این دوره پشتش قرار نگیرند، گفت: بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ دهد این حرف‌ها جنگ زرگری است چراکه این‌ها در جلسه‌های غیرعلنی و جاهای می‌گویند باید حرف‌هایی بزنیم که از مردم رأی بگیریم.وی بیان کرد: چنین صحبت‌هایی واقعیت ندارد و این جریان  مخالفتی با خود آقای رئیسی نمی‌کند و وی در دوره آینده بازهم رئیس‌جمهور خواهد شد، البته آینده قابل پیش‌بینی نیست.


کد مطلب: 334029

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/334029/انتقادات-اصولگرایان-دولت-جنگ-زرگری

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir