به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۳۳۴۰۴۷

رونمایی از گزینه اصلی جانشینی لواندوفسکی در بایرن

گروه ورزشی: بیلد مدعی شده در صورت جدایی رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ، این باشگاه به سراغ جذب روملو لوکاکو خواهد رفت.
رونمایی از گزینه اصلی جانشینی لواندوفسکی در بایرن
هرچه به پایان فصل نزدیک می شویم احتمال جدایی رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ نیز افزایش پیدا می‌کند. مذاکرات دو طرف برای تمدید قرارداد به بن بست خورده و با وجود اصرار بایرن‌مونیخ به نظر می رسد که لواندوفسکی دیگر علاقه ای به ادامه حضور در این تیم ندارد و دوست دارد کار خود را در تیم دیگری دنبال کند.

گزارش های مختلف در آلمان و اسپانیا حکایت از آن دارد که بارسلونا به دقت شرایط جذب رابرت لواندوفسکی را بررسی می‌کند و حتی مذاکراتی با مدیر برنامه‌های این بازیکن یعنی‌ پینی زهاوی نیز داشته است. از طرف دیگر به نظر می‌رسد که خود لواندوفسکی نیز علاقه زیادی به حضور در بارسلونا دارد و برای این انتقال چراغ سبز نشان داده است.
در روزهای اخیر از چندین گزینه به عنوان جانشین احتمالی رابرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ نام برده شده است اما حالا کریستین فالک، خبرنگار مطرح بیلد یک نام جذاب و قابل توجه را در این زمینه مطرح کرده است. بر این اساس در صورت جدایی لواندوفسکی از بایرن مونیخ، این باشگاه به سراغ جذب روملو لوکاکو خواهد رفت. ستاره بلژیکی از زمان حضور در اورتون مورد توجه بایرن قرار داشته اما به دلیل مسائل مالی به خدمت گرفتن او خیلی آسان نخواهد بود. بیلد تاکید کرد که جذب لوکاکو برای بایرن دشوار است اما اگر لواندوفسکی برود آنها تمام تلاش خود را برای این انتقال انجام خواهند داد.


گفتنی است روملو لوکاکو در تابستان گذشته با سر و صدای زیاد از اینتر جدا شد و به چلسی پیوست اما هرگز نتوانسته در این فصل روزهای خوبی را در این تیم تجربه کند و گفته می شود که احتمال جدایی او در تابستان بسیار بالاست.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها