به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۳۳۴۰۴۸

مورد جالب بنزما؛ فقط رونالدو بالاتر از ستاره فرانسوی

گروه ورزشی: یک نکته جالب آماری در مورد کریم بنزما وجود دارد که تنها کریستیانو رونالدو از این حیث بالاتر از او دیده می‌شود.
مورد جالب بنزما؛ فقط رونالدو بالاتر از ستاره فرانسوی
حالا از کریم بنزما به عنوان مدعی اصلی کسب توپ طلای بعدی نام برده می شود. ستاره فرانسوی بهترین بازیکن رئال مادرید در این فصل بوده و نمایش های درخشان او در ترکیب تیم کارلو آنچلوتی باعث شده که لوس بلانکوس در آستانه فتح لالیگا قرار بگیرد. از طرف دیگر بنزما در لیگ قهرمانان اروپا نیز عملکرد خیره کننده‌ای از خود به جای گذاشته است.

ستاره فرانسوی در مرحله یک‌هشتم نهایی با هت تریک خیره‌کننده برابر پاری‌سن ژرمن بازگشت بزرگ رئال مادرید را رقم زد. او همچنین در دو دیدار رفت و برگشت برابر چلسی در یک چهارم چهار گل به ثمر رساند و صعود تیمش به نیمه نهایی را رقم زد.
کریم بنزما در مرحله نیمه نهایی درخشش مقابل تیم‌های انگلیسی را ادامه داد و سه شب پیش در تقابل با منچسترسیتی دو بار دروازه تیم پپ گواردیولا را باز کرد تا رئال مادرید همچنان به بازگشت در برنابئو امیدوار باقی بماند.
اما یک نکته جالب آماری در مورد کریم بنزما وجود دارد. او تا به اینجا 6 گل در برابر چلسی و منچسترسیتی به ثمر رسانده است. در واقع تنها کریستیانو رونالدو با 8 گل زده توانسته گل های بیشتری نسبت به ستاره فرانسوی در برابر پنج تیم برتر انگلیس به ثمر برساند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها