به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب : ۳۳۴۰۷۳

جنگ سیتی-لیورپول تا لحظه‌ی آخر ادامه دارد

گروه ورزشی: رقابت بر سر قهرمانی لیگ جزیره میان دو تیم مدعی در اوج هیجان در جریان است و به نظر می‌رسد تا هفته‌ی پایانی این دوئل ادامه داشته باشد.
جنگ سیتی-لیورپول تا لحظه‌ی آخر ادامه دارد
نبرد برای کسب عنوان قهرمانی لیگ جزیره بسیار هیجان‌انگیز است، منچسترسیتی با کسب 80 امتیاز از 33 مسابقه صدر جدول را در اختیار دارد و در میزان بازی مشابه لیورپول توانسته 79 امتیاز کسب کند تا دو تیم رقابت تنگاتنگ و جذابی را با یکدیگر برای رسیدن به جام قهرمانی داشته باشند.
اوج‌گیری دو تیم از حوالی هفته‌ی دهم آغاز شد و پایاپای هم جنگیدند و کار را دنبال کردند، در شرایطی که ابتدای فصل چنین رقابتی تصور نمی‌شد و به نظر می‌آمد که سیتیزن‌ها به راحتی فاتح جام قهرمانی لیگ جزیره می‌شوند اما نمایش درخشان شاگردان کلوپ سبب تغییر معادلات شد و حالا رقابتی جذاب و پرهیجان در لیگ جزیره در جریان است.
لیورپول در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس با نتیجه 3-2 منچسترسیتی را کنار زد تا آن‌ها در آستانه‌ی فتح یک جام قهرمانی دیگر هم باشند؛ در لیگ قهرمانان اروپا دو تیم وضعیتی مشابه دارند، هر دو بازی رفت خود را در مرحله‌ی نیمه‌نهایی با پیروزی پشت سر گذاشته و قرمزها به دنبال تثبیت پیروزی خود در بازی برگشت برابر ویارئال هستند و سیتیزن‌ها هم باید برابر رئال مادرید از برتری یک گله خود دفاع کنند.
از نظر شلوغی برنامه بازی‌ها تا پایان فصل دو تیم وضعیتی مشابه دارند، هر کدام یک بازی معوقه دارند و 4 بازی تا به اتمام رساندن فصل 2021-2022.
برنامه پنج بازی پایانی منچسترسیتی در لیگ جزیره:
شنبه 10 اردیبهشت: لیدزیونایتد / بیرون از خانه
شنبه 17 اردیبهشت: نیوکاسل / خانگی
یکشنبه 25 اردیبهشت: وستهام / بیرون از خانه
یکشنبه 1 خرداد: استون ویلا / خانگی
نامعلوم (معوقه): ولورهمپتون / بیرون از خانه
برنامه پنج بازی پایانی لیورپول در لیگ جزیره:
شنبه 10 اردیبهشت: نیوکاسل / بیرون از خانه
شنبه 17 اردیبهشت: تاتنهام / خانگی
سه‌شنبه 20 اردیبهشت (معوقه): استون ویلا / بیرون از خانه
یکشنبه 25 اردیبهشت: ساوتهمپتون / بیرون از خانه
یکشنبه 1 خرداد: ولورهمپتون / خانگی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها