به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : ۳۳۴۰۷۴

توقف استقلال پیش از جدال حساس با سپاهان

گروه ورزشی: تیم های فوتبال استقلال و هوادار در آخرین دیدار دوستانه خود پیش از شروع دوباره رقابت های لیگ برتر به نتیجه تساوی رضایت دادند.
توقف استقلال پیش از جدال حساس با سپاهان
 تیم های فوتبال استقلال و هوادار که خود را برای آغاز دوباره رقابت های لیگ برتر آماده می کنند، امشب در دیداری دوستانه و در استادیوم دستگردی به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید.
در گزارش منتشر شده از رسانه رسمی باشگاه استقلال درباره این دیدار آمده است:
برای استقلال یامگا در دقیقه ۸ و برای هوادار روح الله باقری  در دقیقه ۵۹ از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند.
در این بازی کلیه بازیکنان استقلال به طور متناوب به میدان رفتند. در دقیقه هشتم بازی یامگا از اشتباه دروازه‌بان هوادار استفاده کرد و موفق شد گل اول را به ثمر برساند.
روح‌الله باقری در دقیقه ۱۴ برای هوادار روی یک ضربه ایستگاهی تلاش کرد تا تیمش را به گل برساند ولی شوت او از کنار دروازه استقلال به اوت رفت. پنج دقیقه بعد سلمانی صاحب فرصت خوبی شد ولی شوت او راهی اوت شد.
در اواخر این نیمه هم شوت حسین‌زاده در دقیقه ۴۳ به شکل خطرناکی راهی اوت شد. در نیمه دوم روح‌الله باقری از روی نقطه پنالتی موفق شد در دقیقه ۵۹ بازی را به تساوی بکشاند.
از فرصت‌های خوب استقلال در این نیمه می‌توان به شوت مطهری در دقیقه ۶۲ و در داخل محوطه جریمه هوادار اشاره کرد که شوت او را دروازه‌بان هوادار با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.
در اواخر بازی تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه حاصلی نداشت تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.
برچسب ها: باشگاه استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها