به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب : ۳۳۴۰۷۵

واکنش کونته به شایعه توافق با PSG

گروه ورزشی: آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام تاکید کرد در پایان فصل در مورد آینده خود تصمیم گیری خواهد کرد.
واکنش کونته به شایعه توافق با PSG
اخبار حاکی از تمایل پاری سن ژرمن با همکاری با آنتونیو کونته در فصل بعد و آغاز مذاکرات و حتی برخی توافقات بین طرفین در روزهای اخیر بوده است. حالا آنتونیو کونته مدعی شد تمام تمرکز او تا پایان فصل روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان با تاتنهام بوده و این باشگاه شایسته کسب این موفقیت و حضور در اروپا است.
آنتونیو کونته گفت: "اینکه باشگاه های دیگر عملکرد من را ستایش می‌کنند خوشحال کننده است اما حقیقت این است که وقتی مردم سعی می کنند اخباری از خود اختراع کرده و فقط برای ایجاد مشکل صحبت کنند، اتفاق خوشایندی رخ نمی دهند.

این اخبار واقعیت ندارد و برای باشگاه های درگیر این شایعات یا بازیکنان من عادلانه نیست. همچنین من احساس می‌کنم ما فقط روی این پنج مسابقه خود تا آخر فصل تمرکز کرده‌ایم تا نتیجه بگیریم. ما خیلی سخت تلاش می کنیم و بازیکنان تاتنهام به خوبی می دانند که ما واقعاً متمرکز هستیم و به کرات در مورد فرصت صعود به لیگ قهرمانان با هم صحبت می کنیم. 
ما باید با شور، اشتیاق و شادی در این چند هفته پیش برویم. ما شایسته مبارزه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستیم و برای ماندن در این شرایط باید از این وضعیت لذت ببریم. هواداران نیز باید در هر لحظه و شرایط دشوار کنار ما باشند. به اخبار جعلی گوش ندهید، مطمئنا برخی می خواهند برای فضای داخل باشگاه مشکل ایجاد کنند. ما پنج بازی داریم و در پایان فصل به صورت خصوصی با باشگاه صحبت خواهم کرد تا به بهترین راه حل برسیم."
برچسب ها: کونته
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها