به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۳۳۴۱۱۴

ستاره مغضوب یحیی، دو پیشنهاد اروپایی دارد

ستاره مغضوب یحیی، دو پیشنهاد اروپایی دارد
گروه ورزشی: مهاجم پرسپولیس که در روزهای اخیر مورد غضب یحیی گل‌محمدی قرار گرفته، با چند پیشنهاد خارجی مواجه شده است. مهدی عبدی مهاجم شمالی پرسپولیس بعد از یک نیمه حضور در دیدار دوستانه تیمش مقابل نیروی زمینی، ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کرد و خودش را به ورزشگاه آزادی رساند تا در جشن قهرمانی نساجی مازندران در جام حذفی شرکت کند. همین موضوع باعث ایجاد حاشیه و جنجال شد و یحیی گل محمدی مهاجم جوان تیمش را از حضور در تمرین پنجشنبه تیمش منع کرد.
 
عبدی در چند فصل اخیر گل‌های بسیار مهمی را برای این تیم به ثمر رسانده است. گلزنی در دربی و حساس ترین مسابقات آسیایی، تجربه بزرگی برای مهدی عبدی بوده و این بازیکن را به یک مهاجم گلزن و مطرح در فوتبال ایران تبدیل کرد. او همین حالا هم بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل محسوب می‌شود، با این حال در چند وقت اخیر این بازیکن افت محسوسی کرده و بعد از پیوستن شیرزود تمیروف هم به یک بازیکن نیمکت نشین در اکثر بازی‌ها تبدیل شده است.

خیلی‌ها منتظر بودند، با توجه به مهاجمانی که در ترکیب پرسپولیس حضور دارند، عبدی هم فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند و هم عملکرد بهتری از خودش به نمایش بگذارد. اتفاقی که تا اینجا رخ نداده و عبدی انتظارات را بر آورده نکرده است. حواشی به وجود آمده برای عبدی و همچنین عملکرد نه چندان خوب او در چند بازی گذشته یک موضوع را به خوبی ثابت می‌کند.

عبدی طی چند وقت گذشته تمرکز خوبی روی تمرینات و بازی‌های پرسپولیس نداشته و یکی از دلایل عدم تمرکز این بازیکن به هجوم ایجنت‌ها برای ترانسفر این بازیکن برمی‌گردد. شنیده‌های ما حاکی از آن است که ظهر پنجشنبه و چند ساعت قبل از دیدار دوستانه پرسپولیس مقابل نیروی زمینی، جلسه ای بین عبدی و چند ایجنت برگزار شد و در خصوص ترانسفر مهاجم پرسپولیسی‌ها، پیشنهادی به این بازیکن ارائه شد.

آنطور که شنیدیم، عبدی دو پیشنهاد از لیگ پرتغال دریافت کرد که هر دو پیشنهاد را به دلیل پایین بودن مبلغ آن‌ها رد کرد. گفتنی است مهاجم پرسپولیس با وجود اینکه چند فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، بندی در قراردادش وجود دارد که به راحتی و با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار می‌تواند از پرسپولیس جدا شود و به یک تیم خارجی بپیوندد. خود عبدی در صورت رسیدن یک پیشنهاد خوب خارجی که از نظر مالی مورد تاییدش باشد، دوست دارد که حضور در یک لیگ دیگر را تجربه کند. اگر چنین پیشنهادی برای عبدی نرسد، فصل آینده هم او را با پیراهن پرسپولیس خواهیم دید.
مرجع : خبرآنلاین
برچسب ها: مهدی عبدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها