به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : ۳۳۴۲۸۵

اهداف بایرن مونیخ تا پایان فصل مشخص است

گروه ورزشی: بایرن مونیخ در این سه دیدار باقی مانده تا پایان فصل تنها به دنبال رکوردشکنی خواهد بود.
اهداف بایرن مونیخ تا پایان فصل مشخص است
مطابق روال سال‌های اخیر، بایرن مونیخ در این فصل نیز در فاصله چند هفته مانده به پایان موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند. آنها هفته گذشته در خانه خود با نتیجه 1-3 از سد دورتموند گذشته و یک عنوان قهرمانی دیگر را جشن گرفتند. حالا امروز بایرن مونیخ در خانه ماینتس و در دیداری تشریفاتی مهمان این تیم خواهد بود، اما آنها به فکر ثبت رکوردهای جدید در این هفته‌های باقی مانده تا اتمام فصل هستند.

بایرن مونیخ در این فصل از رقابت‌های بوندس‌لیگا تاکنون 92 گل به ثمر رسانده که این تعداد گل برابر با رکورد فعلی تاریخ پس از 31 هفته است. البته این رکورد توسط خود بایرن مونیخ در 19/2020  ثبت شده بود و در واقع آنها حالا به رکورد تیم هانسی فلیک رسیده‌اند. اما تنها 9 گل تا رکورد 101 گل در یک فصل که باز هم توسط بایرن مونیخ در 1971/72 به ثبت رسیده باقی مانده و شاگردان یولیان ناگلزمان قصد دارند در سه هفته باقی مانده تا پایان فصل، این رکورد تاریخی را نیز از آن خود کنند.
همچنین اگر بایرن مونیخ امروز در دیدار مقابل ماینتس به گل برسد، چهل و هفتمین گل خارج از خانه این فصل خود را به ثمر خواهد رساند که این رقم با رکورد فعلی بوندس‌لیگا از بابت گل‌های خارج از خانه در یک فصل (بایرن در فصل 2019/20) برابری می‌کند و آنها در این دیدار و البته آخرین مسابقه فصل برابر ولفسبورگ، فرصت شکستن این رکورد را نیز خواهند داشت.
برچسب ها: بایرن مونیخ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها