به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۳۳۴۳۲۱

نجات دنیا از حمله دایناسورها در ژوراسیک ۳

نجات دنیا از حمله دایناسورها در ژوراسیک ۳
گروه فرهنگی: یونیورسال پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم Jurassic World: Dominion را منتشر کرده است که در آن نگاه بهتری از داستان این فیلم را ارائه می‌دهد.این تریلر درواقع دومین تریلر رسمی فیلم دنیای ژوراسیک ۳ است که یونیورسال آن را منتشر کرد که در آن شاهد دید بهتری از داستان و اتفاقات فیلم Jurassic World ۳ هستیم. در طول تریلر متوجه می‌شویم که بلو صاحب فرزند شده و حالا گروهی فرزند این رپتور را می‌دزدند و در ادامه اوون گریدی به بلو قول می‌دهد تا فرزندش را پیدا کند. در ادامه می‌توانید این تریلر هیجان‌انگیز را تماشا کنید: در طول تریلر فیلم Jurassic World: Dominion شاهد حضور دایناسورهای متنوع و زیادی هستیم که ظاهرا باید منتظر نبردهای بزرگ و جذابی بین دایناسورهای غول‌پیکر باشیم و درکنار بازگشت شخصیت‌های پارک ژوراسیک می‌تواند برای طرفداران هیجان‌انگیز باشد. علاوه‌بر تریلر، یونیورسال پوستر جدیدی از فیلم Jurassic World: Dominion برای تبلیغ نمایش آن در سینماهای IMAX را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

همچنین مدتی پیش مدت زمان قسمت سوم فیلم Jurassic World مشخص شد که فیلم Jurassic World 3 قرار است ۱۴۶ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۲۶ دقیقه باشد که این مدت زمان، شامل مدت تیتراژ پایانی فیلم نیز خواهد شد. بدین ترتیب فیلم Jurassic World: Dominion به طولانی‌ترین فیلم مجموعه دنیای ژوراسیک و حتی پارک ژوراسیک تبدیل شده است. مانند قسمت اول، کالین ترورو وظیفه کارگردانی قسمت سوم فیلم Jurassic World را بر عهده داشته است.

وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World: Dominion نیز بر عهده کالین ترورو و امیلی کارمایکل بوده است. کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، ایزابلا سرمون، سم نیل، لورا درن، جف گلدبلوم، بی‌دی وانگ، دنیلا پیندا، جاستیس اسمیت، جیک جانسون، عمر سی، دیکن لاکمن، اسکات هیز، دیواندا وایز، کمپبل اسکات و مامودو اتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.فیلم Jurassic World: Dominion برای اکران در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) برنامه‌ریزی شده است.
برچسب ها: سینمای جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها