به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۳۳۴۳۹۴

تمدید دو ساله با سیتی؛ آخرین تلاش پپ برای جذب هالند

گروه ورزشی: پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تمام تلاش‌ خود را برای جذب ارلینگ هالند به کار گرفته است.
تمدید دو ساله با سیتی؛ آخرین تلاش پپ برای جذب هالند
گواردیولا در آستانه پایان ششمین فصل حضورش در سیتی قرار دارد و قراردادش با این باشگاه نیز در فاصله 14 ماه آینده به اتمام خواهد رسید. 
با این حال روزنامه انگلیسی سان خبر داده که این مربی اسپانیایی برای امضای قرارداد جدید دو ساله با این باشگاه به توافق رسیده و آماده است تا پس از مشخص شدن تکلیف قهرمان لیگ برتر این قرارداد را به صورت رسمی امضا کند. 
این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که کلوپ به عنوان جدی‌ترین رقیب او در چند سال اخیر نیز چند روز قبل رسما قرارداد جدیدی را با لیورپول به امضا رساند و حالا قرار است تا سال 2026 در این تیم حضور داشته باشد. 
 

گواردیولا پیش از این در پاسخ به این سوال که آیا تمدید قرارداد کلوپ باعث خواهد شد که او نیز قرارداد جدیدی را با سیتی امضا کند گفته بود که در حال حاضر تمام تمرکزش تنها روی سه هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر است. 
با این حال به نظر می‌رسد که توافق او برای امضای قرارداد جدید با سیتی بخشی از تلاش‌های این مربی و این باشگاه انگلیسی برای متقاعد کردن ارلینگ هالند است که با آنها به توافق شخصی رسیده اما هنوز تصمیم خود را برای پوشیدن پیراهن سیتی نهایی نکرده است. 
با توجه به این که احتمال داشت این مربی به حضورش در ورزشگاه اتحاد ادامه ندهد، تردیدهای برای این ستاره نروژی ایجاد شده بود و گواردیولا در واقع به این شکل نشان داده که تا چه حد مشتاق جذب هالند و همکاری با او در سیتی است.
برچسب ها: پپ گواردیولا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها