به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۳۳۴۴۴۷

یوونتوس 2-1 ونتزیا؛ در یک‌قدمی سهمیه چمپیونزلیگ

گروه ورزشی: یوونتوس توانست با برتری 2-1 بر تیم قعرنشین ونتزیا، جایگاهش در رده چهارم را مستحکم تر کند.
یوونتوس 2-1 ونتزیا؛ در یک‌قدمی سهمیه چمپیونزلیگ
 یوونتوس، تیم چهارم جدول رده بندی سری آ برای قطعی کردن سهمیه خود امروز نیاز به سه امتیاز بازی با ونتزیا داشت و در زمین خود با تمام قوا برابر تیم قعرنشین قرار گرفت. پیروزی در این بازی یووه را در یک قدمی سهمیه لیگ قهرمانان قرار می داد و همین نشان از اهمیت مضاعف بازی داشت.

 
یوونتوس برای رسیدن به گل خیلی انتظار نکشید و دقیقه 7 توسط لئو بونوچی به هدف خود رسید. ارسال از راست میرِتی را ماتایس دلیخت روی تیر دو با ضربه سر به درون شش قدم فرستاد و بونوچی با ضربه سر خود کار را تمام کرد. این گل در روز تولد 35 سالگی بونوچی، ارزش زیادی برای او داشت.
دقیقه 25 بازی ونتزیا توسط هنری می توانست به گل برسد ولی ضربه سر او با اختلافی بسیار اندک از کنار دروازه راهی اوت شد. هفت دقیقه بعد روی ارسال تند و تیز موراتا این ولاهوویچ بود که صاحب بخت گلزنی شد ولی چند ثانیه دیر به توپ رسید. یووه در دقایق باقیمانده نیمه اول به خوبی بازی را اداره کرد تا با برتری 1-0 به رختکن برود.


 
ونتزیا در نیمه دوم بازی را بهتر شروع کرد و در تلاش بود تا گل تساوی را به ثمر برساند. دقیقه 69 بازی ضربه کاشته خطرناک آرامو را شزنی با واکنشی عالی به کرنر فرستاد اما دو دقیقه بعد نتوانست شوت پای چپ آرامو را مهار کند. ضربه پای چپ ستاره ونتزیا سهمگین بود و به تور نشست. این ششمین گل فصل آرامو بود.

 
یوونتوس زودتر از تصور به بازی برگشت و بازهم پیش افتاد. دقیقه 75 بازی روی ارسال کرنر، دانیلو با ضربه سر توپ را به سمت دروازه فرستاد و بونوچی روی خط با اثرگذاری خود هم دبل کرد و هم دوباره یووه را پیش انداخت.
در نهایت این بازی را یوونتوس 2-1 برد و در صورتی که رم امروز برابر بولونیا امتیاز از دست بدهد، سهمیه لیگ قهرمانان یووه سه هفته مانده تا پایان سری آ قطعی خواهد شد.
برچسب ها: یوونتوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها