به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ ساعت ۰۱:۳۳
کد مطلب : ۳۳۴۴۶۵

حدادی: انشالله که استقلال قهرمان لیگ می‌شود

گروه ورزشی: ستاره بسکتبال ایران ابراز امیدواری کرد که تیم استقلال بتواند در لیگ برتر فوتبال قهرمان شود.
حدادی: انشالله که استقلال قهرمان لیگ می‌شود
حامد حدادی ستاره باتجربه بسکتبال ایران که امشب تماشاگر فینال لیگ بسکتبال بود، درباره مسابقه گفت: بازی خیلی خوبی بود؛ ذوب‌آهن خیلی خوب بازی کرد و کوارتر سوم توانستند به بازی برگردند و کوارتر چهارم هم روند خوب خود را حفظ کردند اما پری پتی شوت‌های خود را حرفه‌ای برای شهرداری گرگان گل کرد و اینجا نشان می‌دهد که سطح بازیکن حرفه‌ای چقدر مثمرثمر در بازی است و فکر می‌کنم دو تیم قابل احترام هستند. تیم ذوب‌آهن بدون بازیکن خارجی به فینال آمد.
حدادی در واکنش به حضور تماشاگران گفت: تعداد تماشاگران گرگانی بیشتر بود، ذوبی‌ها هم تماشاگر آورده بودند اما در کل اگر با تماشاگر به‌صورت رفت و برگشتی در اصفهان و گرگان برگزار می‌شد؛ بهتر بود و حساسیت بازی بیشتر می‌شد؛ اما اینجا هم برگزار می‌شد و اگر در سالن 12 هزار نفری برگزار می‌شد بهتر بود البته که در آنجا روی کف‌پوش بازیکنان نمی‌توانند بازی کنند و فکر می‌کنم مشکل باشد. اینجا هم البته میزبانی خیلی خوب بود.
او درباره‌ وضعیت جسمانی خود توضیح داد: من الان مشغول آب‌درمانی و رهایی از مصدومیت هستم؛ سعی می‌کنم که خودم را به اردوی تیم ملی در اول خرداد برسانم و تلاش می‌کنیم تا جایی که می‌توانیم در خدمت تیم ملی باشیم.
حدادی در واکنش به شرایط لیگ فوتبال و وضعیت استقلال در راه قهرمانی لیگ گفت: اول از همه آرزوی موفقیت برای تیم فولاد در بازی‌های آسیایی دارم و به بچه‌های سپاهان خسته نباشید می‌گویم؛ پیش‌بینی فوتبال سخت است، البته باید به تیم نساجی هم تبریک بگویم، در موقع فیزیوتراپی مسعود شجاعی و بقیه بازیکنان‌شان می‌آمدند و کل‌کل می‌کردیم و اذیت‌شان می‌کردم اما به آن‌ها تبریک می‌گویم. به‌عنوان طرفدار استقلال دوست دارم قهرمان شود و مهم این است که 6 بازی را با قدرت ادامه بدهند و الان به عارف غلامی هم گفتم که انشالله قهرمان شوید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها