به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۳۳۴۵۰۳

بازگشت بیت‌کوین محتمل است؟

بازگشت بیت‌کوین محتمل است؟
گروه اقتصادی: بیت‌کوین در محدوده ۳۸ هزار دلار معامله می‌شود و براساس پیش‌بینی‌ها احتمال ریزش بازار بیشتر از صعود آن است اما یک کارشناس با استناد به داده‌های زنجیره‌ای می‌گوید ممکن است قیمت بازگردد. اگرچه این روزها همه پیش‌بینی‌ها از بازار رمزارزها منفی است اما یک کارشناس با استناد به داده‌های زنجیره‌ای می‌گوید ممکن است روند یبت‌کوین بازگردد.

مایکل ون‌دوپوپ، کارشناس و تحلیلگر بلومبرگ می‌گوید: نرخ هش‌ریت بیت‌کوین به بالاترین حد خود رسیده و این می‌تواند نشانه خوبی برای بازار ارزهای دیجیتال باشد.نرخ هش بیت‌کوین رابطه مستقیمی با استخراج دارد. به عبارت ساده هر چقدر استخراج بیت‌کوین افزایش پیدا کند نرخ هش هم افزایش پیدا می‌کند. افزایش استخراج و به تبع آن هش‌ریت باعث می‌شود تا شبکه امن‌تر شود و این می‌تواند به افزایش قیمت کمک کند.ون‌دوپوپ عقیده دارد ریزش بیت‌کوین از حمایت ۳۸ هزار دلار یا صعود این ارز از محدوده ۴۱ هزار دلار می‌تواند آینده بازار را مشخص کند. البته او در توئیتر خود گفت: «احتمال شکست حمایت ۳۸ هزار دلار وجود دارد اما به نظرم این ریزش فرصتی کوتاه است.»این کارشناس عقیده دارد اگر مقاومت ۴۱ هزار دلار را پشت سر بگذاریم مقاومت بعدی ۴۳ هزار دلار و بعدی ۴۶ هزار دلار است.

«با توجه به نوسان کم بیت‌کوین در چند وقت اخیر احتمالا یک موج ضربه‌ای در راه است. البته من معتقدم احتمال صعودی بودن این موج بسیار بیشتر از نزولی بودن آن است.»شاخص دلار در چند وقت اخیر رشد زیادی کرد و بسیاری از کارشناسان انتظار دارند این شاخص به زودی اصلاح کند. در صورتی که دلار تضعیف شود احتمال رشد رمزارزها بسیار بیشتر می‌شود. موضوع دیگر این است که به نظر می‌رسد فدرال رزرو قصد افزایش نرخ بهره را ندارد و همین موضوع هم می‌تواند به تضعیف دلار و رشد رمزارزها کمک کند.
برچسب ها: بیت کوین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها