به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۳۳۴۵۷۳

نگرانی شدید اینتر؛ مصدومیت ستاره ایتالیایی جدی است؟

گروه ورزشی: مصدومیت نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی، نگرانی‌هایی را برای اینتر به همراه داشته است.
نگرانی شدید اینتر؛ مصدومیت ستاره ایتالیایی جدی است؟
اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ ایتالیا به مصاف اودینزه رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسیده و همچنان در کورس قهرمانی بماند. 
بارلا در جریان این بازی ناگهان روی زمین افتاد و وقتی بار دیگر از جای برخاست، زانوی راست او به وضوح ورم کرده و برآمدگی عجیبی از کاسه زانوی این بازیکن بیرون زده بود. 
تیم پزشکی اینتر فورا به سیمونه اینزاگی اعلام کردند که این بازیکن باید هرچه سریع‌تر از میدان خارج شود و در حالی که قرار بود رابین گوسنس جانشین ایوان پریشیچ شود، این بارلا بود که زمین بازی را ترک کرد و ماتیاس وچینو به جای او وارد میدان شد. 
 

خبر خوب برای اینتر این بود که بارلا می‌توانست بدون کمک اطرافیانش و به تنهایی راه برود که نکته مهمی به حساب می‌آید. او همچنین از شرایط روحی خوبی نیز برخوردار بود و پس از بازی پیراهنش را برای هواداران اینتر که برای حمایت از تیم محبوب‌شان به ورزشگاه اودینزه آمده بودند، پرتاب کرد. 
حالا اینتر و البته تیم ملی ایتالیا باید در انتظار نتایج آزمایش و اسکن‌هایی باشد که طی روزهای آتی از زانوی راست این بازیکن انجام خواهد شد تا شدت مصدومیت و تکلیف او در ادامه فصل مشخص شود. 
سه امتیازی که اینتر از بازی روز گذشته به دست آورد اهمیت زیادی برای این تیم داشت و آنها با این پیروزی همچنان در فاصله دو امتیازی میلان ماندند تا حساسیت در سه هفته پایانی به اوج خودش برسد.
برچسب ها: اينترميلان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها