به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۳۳۴۵۷۴

فروش لواندوفسکی به بارسا؟ غیرممکن است!

گروه ورزشی: بحث جدایی روبرت لواندوفسکی، ستاره بایرن مونیخ، همچنان داغ‌ترین بحث این روزهای فوتبال آلمان است.
فروش لواندوفسکی به بارسا؟ غیرممکن است!
گمانه‌زنی پیرامون آینده لواندوفسکی همچنان ادامه دارد. سرنوشت فوق ستاره درخشان بایرن مونیخ چه خواهد شد؟
چندین هفته است که شایعاتی درباره این بازیکن به گوش می‌رسد و همیشه بحث‌هایی درباره جدایی زودهنگام او وجود داشته است. در هفته آخر آوریل اقداماتی هم در این زمینه صورت گرفت و پینی زهاوی، مدیر برنامه این بازیکن، به مونیخ رفت تا مذاکراتی را انجام دهد. 
گفته می‌شود که زهاوی جلساتی را نیز با بارسلونا برگزار کرده است. کاتالان‌ها مدتی است که در حال بررسی شرایط جذب لواندوفسکی هستند. بنابراین آیا این بازیکن لهستانی قرار است در سال‌های پایانی دوران فوتبالش از بایرن به بارسا منتقل شود؟
چنین چیزی هنوز قطعی نیست. قرارداد لواندوفسکی در مونیخ تا سال 2023 ادامه دارد، بنابراین بایرن دست بالاتر را در این زمینه دارد. اما البته که مهم‌ترین سوال در بین مدیران بایرن همچنان مربوط به سرنوشت لواندوفسکی است. 
سه گزینه برای آینده این بازیکن وجود دارد:
1. فروش او در تابستان 2022
2. جدایی او از بایرن به عنوان بازیکن آزاد در تابستان 2023
3. تمدید قرارداد لوا با بایرن مونیخ

ماریوس زویکه، کارشناس ترانسفرمارکت، در گفتگوی اختصاصی با Merkeur.de اظهار داشت:«در شرایط فعلی، پیش‌بینی من این است که لوا یا به عنوان بازیکن آزاد در سال 2023 جدا می‌شود یا قراردادش را به مدت یک تا دو سال دیگر با بایرن تمدید می‌کند. فروش او بعید است.»
این ارزیابی می‌تواند باعث خوشحالی هواداران بایرن شود اما چرا فروش او در تابستان 2022 جزو گزینه‌های بایرن نیست؟ زویکه می‌گوید:«بارسلونا توانایی پرداخت مبلغ مدنظر بایرن و دستمزد این بازیکن را ندارد و به نظر نمی‌رسد که تیم خاصی از انگلیس به او علاقمند باشد. منچستریونایتد گزینه جذابی برای جدایی از بایرن نیست، چرا که شانس حضور در لیگ قهرمانان را از لواندوفسکی می‌گیرد.»
اقدام بعدی برای لواندوفسکی چیست؟ زویکه اضافه می‌کند:«از نظر تمدید قرارداد، این بستگی به خواست باشگاه دارد. لواندوفسکی هنوز فوق العاده است اما آیا در دو سال آینده هم اینطور خواهد بود؟ کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هنوز از بسیاری از بازیکنان در رده سنی خودشان به جز کریم بنزما و لوا بهتر هستند اما افت محسوسی داشته‌اند. این اتفاق دیر یا زود برای این بازیکن لهستانی هم رخ خواهد داد.»
لواندوفسکی که بار دیگر در جریان شکست 1-3 بایرن برابر ماینتس گلزنی کرد، در ماه آگوست 34 ساله خواهد شد. البته که او نمی‌تواند تا ابد به همین روند ادامه دهد. 
قهرمان آلمان باید بالاخره راه حلی برای این موضوع پیدا کند. زویکه در این باره گفت:«بایرن باید تغییرات را در زمان درست و مناسبی آغاز کند.»
شاید یکی از این تغییرات لازم، یافتن جانشینی برای لواندوفسکی در ترکیب بایرن باشد.
منبع: Tz.de
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها