به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : ۳۳۴۶۲۲

رسمی؛ قرارداد فدریکو کیه‌زا با یوونتوس دائمی شد

گروه ورزشی: قرارداد فدریکو کیه زا، ستاره ایتالیایی و گلزن یوونتوس با این تیم دائمی شد.
رسمی؛ قرارداد فدریکو کیه‌زا با یوونتوس دائمی شد
فدریکو کیه زا در اکتبر سال 2020 به صورت قرضی و با بند خرید از فیورنتینا به یوونتوس ملحق شد. در این قرارداد بندی مبنی بر دائمی شدن توافق طرفین در صورت راهیابی یوونتوس به لیگ قهرمانان فصل بعد گنجانده شده بود که این اتفاق دیشب رخ داد. بیانکونری دیروز 2-1 از سد ونتزیا گذشت و با توجه به تساوی بدون گل رم مقابل بولونیا، رسیدن این تیم به لیگ قهرمانان در فصل بعد قطعی شد. 

بدین ترتیب یوونتوس حالا مجبور به دائمی کردن قرارداد فدریکو کیه زا بوده و این ستاره ایتالیایی را تا سال 20۲۵ در اختیار خواهد داشت. مدیران یوونتوس پیش از این رقم 10 میلیون یورو برای انتقال قرضی فدریکو کیه زا پرداخت کرده بودند و حالا آنها ملزم به پرداخت 40 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون پاداش برای دائمی کردن قرارداد این ستاره جوان هستند. البته یوونتوس می تواند این رقم را به صورت قسطی و در طی سه سال آینده به باشگاه فیورنتینا پرداخت کند.
فدریکو کیه زای 24 ساله در 61 بازی در لباس یوونتوس 18 گل به ثمر رسانده و یکی از مهم ترین بازیکنان این تیم و البته تیم ملی ایتالیا در دو سال اخیر بوده است. اما فدریکو کیه زا در ماه ژانویه به دلیل مصدومیت شدید زانو تحت عمل جراحی قرار گرفته و اخبار حاکی از آن است که او در ابتدای فصل بعد به میادین بازخواهد گشت.
برچسب ها: یوونتوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها