به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۳۳۴۶۴۱

۳ راهکار ویژه سلنا گومز برای حفظ سلامت روانی

۳ راهکار ویژه سلنا گومز برای حفظ سلامت روانی
گروه فرهنگی: سلنا گومز به بهانه شروع ماه سلامت روان، چند راهکار ساده که خودش برای بهبود اوضاع روحی خود به کار برده است را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت.سلنا گومز ۲۹ ساله پیشنهاد می کند که توان و انرژی خود را بر روی چیزهایی متمرکز کنید که شما را خوشحال می کند و خارج از کنترل شما نیستند. او می گوید که زندگی خودش را با افراد و چیزهایی پر کرده است که برای او شادی و انرژی مثبت به ارمغان می آورند.

گام بعدی این است که خودتان را بشناسید. به حالات، حساسیت ها و مشکلاتتان واقف باشید. شناخت و آگاهی به عواملی که به شما آسیب می زنند، کمک می کند تا آنها را پشت سر گذاشته و از آنها پیشی بگیرید. هرچه آگاهی شما نسبت به خودتان بیشتر باشد، بهتر می توانید از مهارت هایی که  فراگرفته اید، برای کنترل آسیب و بهبود خود استفاده کنید.

اما شاید بزرگترین نصیحت ساده ترین باشد؛ اگر به کمک نیاز داشتید، کمک بگیرید. حرف زدن درباره احساست همیشه آسان نیست. اما داشتن یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده که به او اعتماد دارید و می توانید به او اعتماد کنید بسیار مهم است.

سلنا گومز اعلام کرد با هر عدد فروش از بستنی سرندپیتی برند بستنی خودش، یک دلار به حساب صندوقی که در راستای سلامت روحی جوانان و در دسترس بودن منابع مورد نیاز آنهاست، واریز می شود.او گفت: «فقط با خوردن بستنی، می‌توانید به جمع‌آوری بودجه کافی برای رفع شکاف‌های موجود در خدمات بهداشت روان و آموزش کمک کنید. ماموریت ما افزایش دسترسی به خدمات سلامت روان در محیط های آموزشی و ارتقا سطح سلامت روان است.”

او با به اشتراک گذاشتن مسیری که خود برای بهبود سلامت روانش طی کرده به طرفدارانش یادآور می شود که در این مسیر تنها نیستند. او معتقد است اکنون، بیش از هر زمان دیگری، برای ارتقا سطح سلامت روان، به حمایت و همراهی برندها، افراد مشهور، دولت و متخصصان سلامت روان نیاز داریم.برای رسیدگی به سلامت روان هیچ وقت دیر نیست.
برچسب ها: سلنا گومز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها