به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۳۳۴۷۱۷
الکساندر سفرین:

بازی سیتی- رئال بهترین تبلیغ برای لیگ‌ قهرمانان بود

گروه ورزشی: الکساندر سفرین، رئیس یوفا یک بار دیگر درباره پروژه جنجالی سوپرلیگ صحبت کرد.
بازی سیتی- رئال بهترین تبلیغ برای لیگ‌ قهرمانان بود
هنگامی که از پروژه سوپرلیگ اروپا در آوریل 2021 توسط 12 باشگاه رونمایی شد، هواداران خشمگین شدند و ادعا کردند که این بهترین رقابت باشگاهی اروپا نخواهد بود. به ویژه هواداران انگلیسی در خیابان های خارج از باشگاه های شرکت کننده خود اعتراض کردند. همین دست اعتراضات باعث شد تا تیم های متعلق به این کشور سریعاً از این رقابت‌ کنار بکشند و در ادامه تیم‌هایی  نظیر اینتر و میلان نیز به آنها پیوستند.

الکساندر سفرین، رئیس یوفا، در جدیدترین مصاحبه خود، باز هم درباره پروژه سوپرلیگ صحبت کرده و می‌گوید: "تمام شد. کسانی هستند که همچنان سعی می کنند کمی بیشتر نفس بکشند اما موفق نشدند. وقتی آنها با ما جنگیدند، هواداران انگلیسی به ما کمک کردند در حالی که ایتالیایی ها و اسپانیایی ها هیچ کاری انجام ندادند. ما به آلمانی‌ها یا فرانسوی‌ها نیاز نداشتیم، زیرا باشگاه های آنها در این رقابت ها حضور نداشتند."
رئیس یوفا در ادامه به تحسین لیگ قهرمانان اروپا پرداخت و گفت: "این رقابت مورد علاقه من است. بازی سیتی-رئال بهترین تبلیغ برای لیگ قهرمانان اروپا بود. این مسابقات دنیای متفاوتی است."


سفرین درباره ایده لغو بازی های برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم صحبت کرد و گفت: "این ایده خوبی است، اما شما برخی از بازی‌ها را می‌بازید.  شما در خانه و خارج از خانه بازی نمی کنید و بازی های کمتری برای دارندگان حقوق تلویزیون وجود دارد.  برای به اشتراک گذاشتن ایده های جدید با رسانه ها خیلی زود است، اما برنامه هایی برای آینده وجود دارد."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها