به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۳۳۴۷۲۰

سیاست جالب امباپه برای اعلام رسمی انتقال به رئال

گروه ورزشی: رامون آلوارز، خبرنگار مارکا، مدعی شد امباپه می‌خواهد انتقالش به رئال مادرید در عین احترام به پاری‌سن‌ژرمن اعلام رسمی شود.
سیاست جالب امباپه برای اعلام رسمی انتقال به رئال
رئال مادرید در تابستان گذشته تمام تلاش خود را برای به‌خدمت گرفتن کیلیان امباپه انجام داد و حتی پیشنهاد 200 میلیون یورویی را نیز به پاری‌سن‌ژرمن ارائه کرد اما نهایتاً باشگاه فرانسوی راضی نشد تا امباپه حداقل یک فصل دیگر در پارک دو پرنس ماندگار شود.

حالا رفته رفته به پایان فصل نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و بسیاری از گزارش‌ها حاکی از آن است که امباپه نهایتاً در تابستان پیش رو راهی رئال مادرید خواهد شد. البته پاری‌سن‌ژرمن هنوز ناامید نشده و گفته می‌شود که آنها در هفته‌های پیش رو تلاش نهایی خود را برای حفظ ستاره فرانسوی انجام خواهند داد.
اخیرا مارکا گزارشی در این‌رابطه منتشر کرد که بر این اساس، باشگاه مادریدی از قبل با امباپه به توافق نهایی رسیده ولی ستاره فرانسوی قصد ندارد تا پایان فصل و با وجود قطعی شدن قهرمانی تیمش، جدایی خود را اعلام کند.
در همین راستا اکنون رامون آلوارز، خبرنگار مارکا درباره وضعیت کیلیان امباپه به روز رسانی کرده است. بر این اساس ستاره فرانسوی به زودی شخصاً تصمیم خود برای انتقال به رئال مادرید را اعلام خواهد کرد. این تصمیم گرفته شده و همه چیز قطعی است. کیلیان امباپه می خواهد این تصمیم را خودش اعلام کند، به همین دلیل رئال مادرید در مورد او صحبتی نکرده است، آنها به این بازیکن احترام می گذارند. کیلیان امباپه و همراهانش در حال بررسی بهترین راه برای اعلام عمومی جدایی او هستند. کیلیان می خواهد پس از ترک پاری سن ژرمن وجهه خوب‌ خود در این باشگاه را حفظ کند. امباپه برای پاری سن ژرمن احترام زیادی قائل است و می خواهد همه چیز با رئال مادرید به بهترین شکل ممکن نهایی شود.
برچسب ها: کیلیان امباپه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها