به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۳۳۴۷۲۲

تشکر ویژه کریس رونالدو از هواداران یونایتد

گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو بعد از آخرین بازی فصل منچستریونایتد در اولدترافورد به شکل ويژه‌ای از هواداران این تیم تشکر کرد.
تشکر ویژه کریس رونالدو از هواداران یونایتد
منچستریونایتد اگرچه با پیروزی شب گذشته برابر برنتفورد اندک امید خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را حفظ کرد اما با توجه به وضعیت جدول بعید به نظر می رسد که آنها بتوانند فصل آینده در مهم‌ترین تورنمنت فوتبال اروپا حاضر باشند. در واقع روند پر نوسانی که یونایتد از ابتدای فصل طی کرد باعث شد که آنها فصل ناامیدکننده دیگری را پشت سر بگذارند و حتی به سهمیه لیگ قهرمانان نیز نرسند.
بازی شب گذشته برابر برنتفورد آخرین دیدار این فصل به شمار می‌آمد که منچستر یونایتد در آن میزبان بود. شیاطین سرخ در این فصل دیگر در اولدترافورد به میدان نخواهند رفت چراکه دو بازی پایانی آنها در لیگ برتر برابر برایتون و کریستال پالاس در خانه حریف برگزار خواهد شد.
کریستیانو رونالدو در ادامه روند بسیار خوب خود طی هفته‌های اخیر شب گذشته نیز موفق شد یکی از گل های منچستر یونایتد را به ثمر برساند. این فوق ستاره پرتغالی بعد از بازی پستی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و به شکل ویژه ای از هواداران منچستریونایتد تشکر کرد.
رونالدو در صفحه شخصی خود نوشت: "بار دیگر، حمایت بزرگ از سوی سکوها. بیایید از این فرصت در آخرین بازی فصل خود در اولدترافورد استفاده کنیم تا از هواداران شگفت انگیزمان تشکر کنیم که فصل سختی را در کنار ما تحمل کردند و هرگز ما را رها نکردند؛ ممنون رفقا. حمایت شما برای ما معنای جهانی دارد و هدف ما این است که هر روز بهتر شویم، تا بتوانیم به آنچه همه می خواهیم برسیم؛ شکوه منچستریونایتد!"
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها