به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۳۳۴۷۵۸

اقدام عجیب اتلتیکو؛ تبریک خصوصی به رئال مادرید!

گروه ورزشی: آاس مدعی شد اتلتیکو مادرید به شکل خصوصی قهرمانی در لالیگا را به رئال تبریک گفته است.
اقدام عجیب اتلتیکو؛ تبریک خصوصی به رئال مادرید!
با پیروزی رئال در زمین اوساسونا، این تیم در چند قدمی قهرمانی لالیگا قرار گرفت. یک‌شنبه هفته گذشته نیز بارسلونا در عین ناباوری در نوکمپ با یک گل به رایووایکانو باخت تا رئال مادرید در یک امتیازی قهرمانی قرار بگیرد. 
رئال مادرید ابتدای هفته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف اسپانیول رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
این سی و پنجمین قهرمانی رئال مادرید در تاریخ رقابت‌های لالیگا به حساب می‌آمد و فاصله آنها با تیم دوم که بارسلوناست را بیش از پیش افزایش داد.  
یک رسم جالب در فوتبال اسپانیا وجود دارد و آن هم این است که تیمی که قهرمان می‌شود، هفته بعد از قطعی شدن قهرمانی بازیکنان حریف برای آنها تونل افتخار می‌زنند. قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در بازی روز برابر اسپانیول به این معناست که حریف بعدی این تیم یعنی اتلتیکومادرید هفته آینده باید برای آنها تونل افتخار بزند. 


در روزهای اخیر بحث‌های مختلفی در این زمینه وجود داشته است اما مارکا تایید کرد که بازیکنان اتلتیکو قصد ندارند در دیدار هفته آینده برابر رئال مادرید که در وندامتروپولیتانو برگزار می‌شود برای بازیکنان حریف تونل افتخار بزنند و تصمیم آنها قطعی است.
با این حال این تنها اقدام عجیب اتلتیکو مادرید نیست. آنها قهرمانی رئال در لالیگا را به شکل رسمی در صفحه توییتر خود را تبریک نگفتند؛ مسئله ای که یک کار متداول در فوتبال اسپانیا محسوب شود و حتی بارسلونا نیز این کار را انجام داد اما اتلتیکو نه‌. با این حال آاس گزارش عجیبی منتشر کرده و مدعی شده که اتلتیکو معتقد بوده که نیازی نیست قهرمانی رئال مادرید را به شکل عمومی تبریک بگوید و به همین خاطر آنها خصوصی این کار را انجام داده‌اند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها