به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۳۳۴۷۵۹

دو ستاره چلسی خواهان انتقال به بارسلونا

گروه ورزشی: بنابر ادعای موندو دیپورتیوو سزار آسپلیکوئتا و مارکوس آلونسو خواهان انتقال به بارسلونا در تابستان پیش رو هستند.
دو ستاره چلسی خواهان انتقال به بارسلونا
بارسلونا فصل کابوس واری را پشت سر گذاشته است. عملکرد پرنوسان این تیم از همان ابتدای فصل باعث شد که آنها خیلی زود کورس قهرمانی لالیگا را ببازند. از طرف دیگر حذف زودهنگام از کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا ناکامی بزرگ دیگری برای بلوگرانا به حساب می آمد. با این حال بارسا امیدوار بود که با آمدن ژاوی بتواند حداقل در لیگ اروپا قهرمان شود اما شکست برابر آینتراخت فرانکفورت این رویا را هم برای آنها از بین برد.
اگرچه بارسلونا از نظر اقتصادی در وضعیت خیلی خوبی به سر نمی‌برد اما به نظر می‌رسد که خوان لاپورتا و همکارانش در باشگاه قصد دارند هر طور که شده این تیم را در نقل و انتقالات تابستانی به بهترین شکل ممکن تقویت کنند تا یک تیم مدعی روانه فصل بعدی مسابقات شود.
یکی از مهمترین دغدغه های ژاوی در نقل و انتقالات تابستانی تقویت خط دفاعی تیمش خواهد بود. به نظر می رسد که جدایی بازیکنانی نظیر کلمنت لنگله و ساموئل اومتیتی قطعی است بنابراین باشگاه به دنبال جایگزین هایی برای آنها خواهد رفت. همچنین جوردی آلبا نیز پا به سن گذاشته و کیفیت قبل را از خود نشان نمی‌دهد بنابراین بارسا شرایط به خدمت گرفتن یک مدافع چپ خوب را هم بررسی می‌کند.
در همین راستا نشریه کاتالانی موندو دیپورتیوو در شماره امروز خود به دو گزینه نقل و انتقالاتی باشگاه بارسلونا اشاره کرده است. موندو با تیتر "آن‌ها می‌خواهند بیایند" تاکید کرده که سزار آسپلیکوئتا و مارکوس آلونسو دو مدافع باشگاه چلسی خواهان پیوستن به بارسا در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو هستند. با این حال چلسی در تلاش است این دو بازیکن کلیدی را راضی به ماندن کند اما در سمت مقابل در باشگاه کاتالانی نیز این امیدواری وجود دارد که آسپلیکوئتا و آلونسو در تابستان به نوکمپ بیایند.
برچسب ها: چلسی بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها