به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۳۳۴۷۶۱

مسی- بوسکتس؛ دیدار در بارسلونا به یاد قدیم

گروه ورزشی: لیونل مسی و سرخیو بوسکتس دو ستاره سابق و کنونی بارسلونا روز گذشته در این شهر با یکدیگر دیدار کردند.
مسی- بوسکتس؛ دیدار در بارسلونا به یاد قدیم
در تابستان گذشته بود که یکی از غیرمنتظره ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال رخ داد و لیونل مسی بعد از سال‌ها حضور در بارسلونا و کسب تمام افتخارات تیمی و فردی ممکن با این تیم، نوکمپ را ترک کرد. در واقع باشگاه کاتالانی به دلیل مشکلات مالی نتوانست قرارداد فوق ستاره آرژانتینی را تمدید کند و نهایتاً مسی مجبور به جدایی شد و به پاری‌سن‌ژرمن نقل مکان کرد.
لیونل مسی در پاری سن ژرمن نتوانست روزهای خیلی خوبی را تجربه کند و در فرانسه انتقادات تندی نسبت به عملکرد او مطرح شده است. حتی در چند دیدار هواداران پی‌اس‌جی در پارک دو پرنس عملکرد او را مورد انتقاد قرار داده و این بازیکن را هو کردند.
اما در سمت مقابل بارسلونا نیز بدون لیونل مسی فصل کابوس واری را پشت سر گذاشته است. آنها این فصل را بدون کسب هیچ جامی به پایان می رسانند چرا که در لالیگا این رقیب دیرینه یعنی رئال مادرید بود که به قهرمانی رسید. بارسا همچنین از کوپا دل ری، لیگ قهرمانان اروپا و بعد لیگ اروپا نیز حذف شد.
مسی که هیچ گاه علاقه خود به شهر بارسلونا را پنهان نکرده حالا برای تعطیلات چند روزه خود به کاتالونیا سفر کرده است. در همین راستا عکسی از این فوق ستاره آرژانتینی در کنار کاپیتان فعلی بارسلونا منتشر شده است؛ جایی که فوق ستاره آرژانتینی و سرخیو بوسکتس به همراه خانواده‌هایشان بعد از مدت ها دوباره با یکدیگر ملاقات کردند.

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها