به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب : ۳۳۴۹۰۹
اخراج عالیشاه درست بود؛

گل محمدی: لیگ یک‌جورهایی تازه شروع شده!

گروه ورزشی: یحیی گل‌محمدی می‌گوید لیگ یک جورهایی تازه شروع شده و امتیاز از دست دادن استقلال برای ادامه راه کمک‌شان می‌کند.
گل محمدی: لیگ یک‌جورهایی تازه شروع شده!
یحیی گل‌محمدی که از روی سکوها پیروزی تیمش را نگاه کرد در پایان مسابقه در مورد این بازی و کم شدن اختلاف گفت: هنوز پنج بازی حساس دیگر مانده، من از بازیکنانم تشکر می‌کنم. واقعا با غیرت بازی کردند و هنوز برای قهرمان شدن فرصت داریم. لیگ یک جورهایی تازه شروع شده و امتیازات مهمی، هم برای ما و هم برای تیم رقیب مانده است. امروز شاهد یک بازی خوب و منظم از بچه‌ها بودیم، خیلی زحمت کشیدند و مزد تلاش‌شان را گرفتند.
او در مورد متوقف شدن استقلال اظهار داشت: در هرصورت فکر می‌کنم این رقابت خوبی‌اش این است که هنوز ادامه دارد و با هر امتیاز از دست دادن رقیب و امتیاز گرفتن کامل ما این حساسیت برای دو تیم حساس‌تر می‌شود. از روی سکو بازی‌ها را دیدن خیلی سخت است.
گل‌محمدی در مورد این برد حساس مقابل پیکان بیان کرد: برد ارزشمندی بود و مقابل یک تیم جوان و با انگیزه که تاکتیک خوبی دارد موفق و پیروز شدیم؛ با اینکه 10 نفره شدیم توانستیم باز هم گل بزنیم و هم خوب دفاع کنیم. این برد را به هواداران که حمایت کردند و همین‌طور بازیکنان با شرف تیمم تقدیم می‌کنم که فشار زیادی روی‌شان بود و در این سه هفته تمرینات سختی داشتند ولی با تمرکز بالا بازی کردند و باتوجه به اینکه استقلال هم امتیاز از دست داد کمک‌مان می‌کند بهتر ادامه دهیم‌‌‌.
سرمربی سرخ‌ها در مورد اخراج عالیشاه گفت: من صحنه اخراج را از آن بالا ندیدم ولی بچه‌ها گفتند پای او به شکم حریف برخورد کرده و تصمیم داور درست بوده است. در نگاه اول تصمیم سخت‌گیرانه بود ولی با توجه به آن چه در تصاویر دیدم تصمیم داور درست بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها