به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۳۳۵۰۶۵

برترین دانشگاه‌های دنیا در رشته "حسابداری"

برترین دانشگاه‌های دنیا در رشته "حسابداری"
گروه جامعه: بر اساس آخرین رتبه‌بندی موضوعی کیواس که به تازگی به‌روزرسانی شده است، برترین دانشگاه‌های دنیا در سال ۲۰۲۲ میلادی، در رشته "حسابداری و امور مالی" معرفی شدند.به گزارش ایسنا، نظام رتبه‌بندی "کیواس"( QS) در رتبه بندی موضوعی خود دانشگاه‌های جهان را بر اساس شهرت علمی‌، ارزیابی کارفرمایان و تأثیر تحقیقاتی رتبه‌بندی می‌کند.
 
در رتبه‌بندی موضوعی کیواس برای سال ۲۰۲۲ میلادی، پنج حوزه کلی و ۵۱ موضوع خاص ارزیابی شدند. این رتبه‌بندی یکی از معتبرترین نظام‌های رتبه‌بندی بین‌المللی است که توسط مؤسسه کاکارلی سیموندز انگلستان صورت می‌گیرد.رتبه‌بندی کیواس در سال ۲۰۲۲ میلادی دانشگاه‌های برتر دنیا را در ۵۱ حوزه موضوعی در قالب پنج حیطه کلی علوم طبیعی، مهندسی و فناوری، علوم زیستی و پزشکی، علوم اجتماعی و هنر و علوم انسانی مورد رتبه بندی قرار داد. این رتبه‌بندی به تازگی برای رشته‌ "حسابداری و امور مالی" بروزرسانی شده که به شرح ذیل است:
۱- دانشگاه هاروارد (آمریکا)
۲- دانشگاه استنفورد(آمریکا)
۳- موسسه فناوری ماساچوست(آمریکا)
۴- دانشگاه آکسفورد(انگلیس)
۵-دانشگاه شیکاگو (آمریکا)
۶-دانشگاه کمبریج(انگلیس)
۷- مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن (انگلیس) 
۸- دانشگاه پنسیلوانیا(آمریکا) و دانشگاه کالیفرنیا، برکلی (آمریکا) "مشترکا رتبه هشتم"
*هیچ دانشگاهی حائز رتبه نهم نشد
۱۰-دانشگاه نیویورک(آمریکا)

به گزارش ایسنا، در دانشگاه میشیگان، تاکید سیستم آموزشی بر یادگیری مبتنی بر عمل است که به دانشجویان آموزش می‌دهد که چگونه یک مدیر تاثیرگذار باشند. در دانشگاه استنفورد، اهم برنامه‌های بازرگانی این دانشگاه را برنامه‌های مدیریت تشکیل می‌دهد .دانشگاه پنسیلوانیا، ضمن داشتن دانشکده‌هایی در فیلادلفیا و سن فرانسیسکو، دارای بیشترین تعداد فارغ‌التحصیل در کشور آمریکا به عنوان نخستین دانشکده بازرگانی در این کشور است.دانشگاه شیکاگو نیز شرایطی برای فارغ‌التحصیلان خود فراهم می‌کند که دانشجویان آن پس از فارغ‌التحصیلی به سرعت استخدام می‌شوند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها