به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۳۳۵۰۶۶
کاوانی:

اگر می‌دانستم رونالدو می‌آید از یونایتد می‌رفتم!

گروه ورزشی: ادینسون کاوانی، مهاجم منچستریونایتد، مدعی شده که می‌دانست با حضور کریستیانو رونالدو شرایط سختی در این تیم خواهد داشت.
اگر می‌دانستم رونالدو می‌آید از یونایتد می‌رفتم!
رونالدو تابستان سال گذشته پس از 12 سال دوری بار دیگر به یونایتد برگشت تا سال‌های پایانی فوتبالش را در پیراهن این تیم سپری کند. 
این بازیکن پرتغالی از زمان حضورش در این تیم به گزینه شماره یک شیاطین سرخ برای پست مهاجم نوک تبدیل شد و عملکرد خوبی نیز در این پست داشته که باعث شد کار برای دیگر مهاجمان یونایتد دشوار شود. 
کاوانی در گفتگو با ESPN برزیل در این باره اظهار داشت:« وقتی این انتقال انجام شد با خودم فکر کردم که جذب کریستیانو برای یونایتد خوب است. از شرایط دنیای فوتبال خبر داشتم پس با والتر فرناندو، برادر و مدیر برنامه‌ام، تماس گرفتم و گفتم اگر این اتفاق یک هفته قبل رخ داده بود، از تو می‌خواستم که باشگاه دیگری برای من پیدا کنی.»
 


او درباره دلیل این موضوع گفت:« مسئله این نبود که نمی‌خواستم با رونالدو بازی کنم. او را می‌شناختم و می‌دانستم بازیکنی حرفه‌ای و ورزشکاری عالی است. اما پس از سال‌ها می‌دانم که شرایط چطور پیش خواهد رفت. شرایط در حال حاضر با سال‌های قبل بسیار فرق کرده است. چون این اتفاق ناگهانی رخ داد، کاری از من برنمی‌آمد و فقط تصمیم گرفتم که تمام تلاشم را بکنم.»
این ملی‌پوش اهل اروگوئه در ادامه اضافه کرد:« بدون توجه به مصدومیتم که باعث شد بخش زیادی از فصل را از دست بدهم، روزهای سختی را تجربه کردم که با سال گذشته متفاوت بود. پس از چند ماه با برادرم تماس گرفتم و گفتم به یاد داری که اول فصل به تو چه گفتم؟ هیچ رازی در فوتبال وجود ندارد. شرایط برای من بسیار واضح است. اتفاقاتی که رخ داد ثابت کرد که حق با من بود.»
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها